ببینید تایتان چگونه در زیر آب مچاله شد/ فیلم

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” ببینید تایتان چگونه در زیر آب مچاله شد/ فیلم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

روزه

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز، جستجوی چهار روزه برای یافتن زیردریایی گم شده تایتان به پایان غم انگیزی رسیده است. گزارش‌ها تایید کرده‌اند که کشتی در مرحله‌ای در طول سفر خود به سمت کشتی غرق شده تایتانیک در معرض “انفجار فاجعه‌بار” قرار گرفته است که هر پنج مسافر را فوراً می‌کشد.

به گفته مقامات، یک سری زباله متشکل از “پنج قطعه اصلی مختلف” از بخش‌های مختلف شناور در کف دریا در حدود 500 متر دورتر از تایتانیک پیدا شد. این یافته‌ها با اخبار قبلی همخوانی دارد که نشان می‌داد صدایی «مطابق با انفجار» توسط نیروی دریایی ایالات متحده در همان روزی که تایتان شروع به حرکت کرد، شناسایی شد.

تایتان یک زیردریایی کوچک متعلق به شرکت OceanGate Expeditions است که گردشگران را با دریافت مبلغ 250 هزار دلار، به بازدید لاشه کشتی تایتانیک می‌برد. اما این‌بار 5 سرنشین این زیردریایی، «استاکتون راش»، مدیرعامل OceanGate و افسر سابق نیروی دریایی فرانسه، «پل-هنری نارژوله»، متخصص دریانوردی، «شاهزاده داوود»، تاجر پاکستانی-بریتانیایی به‌همراه پسرش، «سلیمان» و «هامیش هاردینگ» که نفر آخر پیش‌تر با راکت بلو اوریجین به فضا هم رفته بود، جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته گارد ساحلی آمریکا، سرنشینان این زیردریایی بر اثر درون‌پاشی جان خود را از دست داده‌اند؛ درحقیقت تایتان بر اثر فشار آب از سمت بیرون، مچاله و به‌سمت درون منفجر شده است.

227227

نشر علوم پزشکی

من به عنوان یک نویسنده متخصص در زمینه علمی و پزشکی، مطالبی را به شما ارائه می‌دهم که به طور جذاب و قابل فهم، اطلاعات لازم را درباره موضوعات مختلف سلامتی به شما منتقل کنند.
دکمه بازگشت به بالا