بالگرد آمریکایی نیروی هوایی اردن سقوط کرد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” بالگرد آمریکایی نیروی هوایی اردن سقوط کرد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، یک فروند بالگرد نیروی هوایی اردن در یک ماموریت آموزشی در پایتخت این کشور سقوط کرد و خلبان آن جان خود را از دست داد.

به گزارش وبگاه «نیوعرب» ارتش اردن روز سه شنبه اعلام کرد که یک خلبان نیروی هوایی این کشور پس از سقوط بالگرد جان خود را از دست داد.

ارتش اردن اعلام کرد که سرگرد خلبان این پرواز روز دوشنبه پس از سقوط بالگرد نظامی «کبرا» در منطقه «البقاع» در شمال «امان» پایتخت این کشور و در جریان پرواز آموزشی جان خود را از دست داد. دیگر خلبان این پرواز در بیمارستان بستری است.

سرگرد خلبان این پرواز پس از سقوط ابتدا به بیمارستان انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. ارتش اردن به جزئیات بیشتری از این سانحه اشاره‌ای نکرده است.

اردن |بالگرد

 

وبگاه معتبر «گلوبال پاور» در تازه ترین گزارش خود به ارتش اردن در بین ۱۴۵ ارتش جهان رتبه ۸۱ داده است.

در ژوئن گذشته نیز ۲ خلبان اردنی در سانحه یک هواپیمای آموزشی ارتش کشته شدند. در سال ۲۰۱۵ نیزیک مربی پرواز اردنی و خلبان تحت تعلیم بر اثر سقوط  جنگنده در شمال این کشور کشته شدند. نیروی هوایی اردن ۱۲ هزار نظامی دارد. غالب جنگنده‌های نیروی هوایی اردن را جت‌های «اف-۱۶» تشکیل می‌دهند. نیروی هوایی این کشور 44 فروند بالگرد رزمی کبرا دارد.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا