بازنگری صهیونیست‌ها در طراحی نظامی علیه لبنان پس از سخنان نصرالله

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” بازنگری صهیونیست‌ها در طراحی نظامی علیه لبنان پس از سخنان نصرالله ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

جنگ |جوانان

«تامیر هایمن» از مقامات ارشد نظامی صهیونیست و رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی موسوم به آمان، در سخنانی ورود رژیم صهیونیستی به نبرد جدید علیه حزب الله لبنان را دور از ذهن توصیف کرد.

معاریو در این باره به نقل از هایمن که هم اکنون در کسوت رئیس اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی قرار دارد، نوشت: دور از ذهن است که اسرائیل در مرزهای شمالی خود علیه حزب‌الله لبنان، وارد جنگ شود!

وی مدعی شد: من شاهد نوعی خویشتن‌داری در رفتار تهاجمی حزب‌الله در طول دیوار مرزی هستم! دبیرکل حزب الله در شرایط کنونی دغدغه‌های دیگری دارد که به موضوعات داخلی لبنان مربوط می‌شود.

این اظهارنظر در شرایطی مطرح شده که همین چند هفته پیش یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به طور جدی لبنان را به بازگرداندن به عصر حجر تهدید کرده بود.

معاریو در ادامه گزارش خود آورده است: پس از اقدامات اخیر حزب الله در نقاط مرزی و در پی سخنرانی جدید نصرالله، نگرانی‌ها درباره تشدید وضعیت امنیتی میان لبنان و اسرائیل (رژیم صهیونیستی) افزایش پیدا کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا در سخنرانی خود به مناسبت هفدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه، فقدان روحیه مبارزه، فضای بی‌اعتمادی میان بدنه ارتش، فرماندهان و سطوح سیاسی، کاهش شدید تمایل جوانان اسرائیلی به حضور در یگان‌های جنگی و رزمی در خط مقدم و اثبات فقدان توانایی ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی را از جمله مهمترین دلایل ضعف نظامی صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر دانست. وی با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات صهیونیست درباره بازگرداندن لبنان به عصر حجر، نیز تاکید کرد: اگر وارد جنگ با لبنان شوید، شما هم قطعاً به عصر حجر بازخواهید گشت!

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا