ایمن سازی محور ارومیه – سلماس با صرف ۶۰ میلیارد تومان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” borna.news ” در مورد مقاله ” ایمن سازی محور ارومیه – سلماس با صرف ۶۰ میلیارد تومان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه طول گردنه قوشچی محور ارومیه_سلماس بع ۲۷کیلومتر می رسد،افزود: در ۱۴کیلومتر از این محور که در حوزه شهرستان ارومیه قرار دارد ظرف ۶ماه گذشته، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ، نیوجرسی نصب شده است. 

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۱۴کیلومتر از محور ارومیه _سلماس ، بالغ بر ۱۰هزار عدد رفلکتور نیوجرسی که به آشکارسازی مسیر کمک می کند با اعتبار یک میلیارد تومان نصب شد. 

دست نشان با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی خطر تصادف شاخ به شاخ با عاملیت جاده را کاهش می دهد، اظهار کرد: پس از اجرای طرح نصب نیوجرسی، تصادفات منجر به فوت شاخ به شاخ در گردنه قوشچی محور ارومیه_سلماس صفر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش روشنایی در کاهش تصادفات جاده ای در شب، یاد آور شد: ۲۰کیلومتر  از ۲۷کیلومتر گردنه قوشچی محور ارومیه_سلماس با اعتبار ۱۰میلیارد تومان به سیستم روشنایی تجهیز شده است. 

وی با اشاره به اینکه ایمن سازی ادامه محور ارومیه_سلماس در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی است، خاطر نشان کرد: عملیات نصب نیوجرسی در ۱۳کیلومتر باقی مانده این محور که در حوزه شهرستان سلماس قرار دارد ظرف ۴ماه و بااعتبار ۴۵میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی از ۲۵فروردین سالجاری شروع شده و پیمانکار در حال تولید و سپس نصب نیوجرسی است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل