ایران حمله تروریستی در سراوان را محکوم کرد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” ایران حمله تروریستی در سراوان را محکوم کرد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

جمهوری اسلامی ایران |حمله تروریستی

به گزارش بیگ نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که توسل به این اقدام تروریستی بزدلانه توسط گروه‌های شرور و تروریست بعد از حضور هیأت بلند پایه پاکستانی به ریاست آقای شهباز شریف نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان در مراسم افتتاح طرحهای‌ بازارچه مشترک مرزی و انتقال برق به همراه رئیس جمهور کشورمان در مرز “پیشین”، اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور است تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری و مرز اقتصادی برای مردم دو کشور باشد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شرورانه، از دولتمردان پاکستان انتظار دارد هرچه سریع‌تر به توافقات دو کشور برای سرکوب گروه‌های تروریستی جامه عمل پوشانیده و در ارتقای امنیت مرزهای مشترک بکوشد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: قطعا هدف این گروه‌های تروریستی ایجاد خلل در امنیت مرزهای مشترک و امنیت مردم مرز نشین دو کشور بوده و جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته مجددا بر اهتمام خود بر بسط امنیت در منطقه و توسعه همکاربها تاکید می‌نماید.

کنعانی در پایان به خانواده های شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی، برای آنان صبر و شکیبائی و برای شهدا  علو درجات مسئلت کرد.

۳۱۱۳۱۱

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا