انصارالله یمن: حزب الله اجازه بازگشت شهرک نشینان صهیونیستی را نخواهد داد

عملیات زمینی علیه لبنان شکست خواهد خورد؛

انصارالله یمن: حزب‌الله اجازه بازگشت شهرک‌نشینان صهیونیستی را نخواهد داد

رهبر انصارالله یمن با اشاره به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان درباره عدم اجازه حزب الله لبنان به شهرک نشینان صهیونیست برای برگشت به شهرک های شمالی سرزمین های اشغالی گفت: حزب الله مجهز است و اگر این رژیم می گوید اهدافی را با موفقیت زده و تصور می کند شهرک نشینان به شمال سرزمین های اشغالی بازخواهند گشت اشتباه می کند و حزب الله با موشک های خود اجازه چنین اتفاقی نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری آنا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن عصر امروز (پنج شنبه) در رابطه با آخرین شرایط منطقه اظهارکرد: رژیم صهیونیستی قطعا شکست خورده است و تلاش می کند تا خساراتی که متحمل می شود را کتمان کند. این رژیم از همه ابزار خود برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی استفاده کرده و نزدیک به دوازده ماه نتوانسته به اهداف خود برسد.

وی افزود: همه جنایات رژیم صهیونیستی در یک منطقه کوچک در حال رقم خوردن است و این دشمن با هدف قرار دادن کادر های درمان و با ایجاد قحطی و گرسنگی در حال ادامه جنایات خود است.

الحوثی تأکید کرد: نقض حریم مسجدالاقصی هر روز ادامه دارد و بسیاری از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در حال نقض حریم مسجدالاقصی و ایجاد رقص و آواز و مراسمات خرافاتی در آنجا هستند.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: تجاوزات در کرانه باختری به حدی رسیده که همه جا را مورد حمله قرار می دهند و با این حال مقاومت ایستاده است.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و نیرو های حزب الله لبنان بیان کرد: حجم تجاوز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله بی سابقه بوده است. البته حزب الله دارای پایداری زیاد است و بزرگترین شکست ها را رژیم صهیونیستی از لبنان خورده است. حزب الله به وسیله مجاهدین خود که از روحیه بالایی برخوردارند و براساس منطق جهادی خود در جبهه حق عمل کردند و براساس احکام الهی وارد میدان شده اند.  

الحوثی با بیان اینکه حزب الله لبنان الگوی همه جبهه مقاومت اسلامی برای ایستادگی است، اظهارداشت: امت اسلام به وعده خدا ایمان داشته باشد. تاریخ صحنه های شبیه امروز زیاد داشته است و زمانی که به تاریخ نگاه می کنیم حزب الله شهدای زیادی به جبهه مقاومت اسلامی تقدیم کرده است. همین سوابق باعث تجربه و تشویق برادران در نوارغزه شده است که باعث مواضع محکم کل جبهه مقاومت است.  

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: قرآن زوال دشمن را پیش بینی کرده و ما به آن ایمان داریم. بر امت اسلامی واجب است تا در برابر رژیم صهیونیستی و جنایات آن ایستادگی کند و اگر کوتاه بیاید باعث ذلت امت خواهد شد و نتایج خوبی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز جبهه پشتیبان لبنان را مورد حمله قرار داده است و می خواهد عملیات زمینی هم انجام دهد که موفق نخواهد شد.  فکر می کنند با کشتار مردم می توانند حزب الله را در حمایت از فلسطین پشیمان کند.

الحوثی ادامه داد: اما حزب الله مجهز است و اگر این رژیم می گوید اهدافی را با موفقیت زده و تصور می کند شهرک نشینان به شمال سرزمین های اشغالی بازخواهند گشت اشتباه می کند و حزب الله با موشک های خود اجازه چنین اتفاقی نمی دهد.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه همه جهان علیه رژیم صهیونیستی تظاهرت می کنند، افزود: اما در کشور های عربی از جمله مراکش اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی را سرکوب می کنند. متأسفانه برخی کشور های عربی از صهیونیست ها حمایت می کنند.

منبع: ana.ir

دکمه بازگشت به بالا