امدادرسانی به ۲۱۹۰ نفر در آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روزه طی ۵ روز

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” امدادرسانی به ۲۱۹۰ نفر در آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روزه طی ۵ روز ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

روزه |روستا

سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روز در پنج روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۱۹۰ نفر خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ١٢٠ روزه از سوم لغایت هشتم تیر ماه، به اعلام گزارش پایانی پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۳ استان، ۱۰ شهرستان و ۳۲ منطقه شامل یک شهر و ۳۱ روستا نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، به ۲۱۹۰ نفر امدادرسانی کردند، ۱۷۸ نفر را اسکان اضطراری دادند و دو نفر را به مناطق امن منتقل کردند. متاسفانه یک نفر از هم‌وطنان در شهرستان ساردوئیه استان کرمان، بر اثر سیل جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی در خاتمه عنوان کرد: ۳۵ تیم امدادی، شامل ۱۵۳ نفر در عملیات امداد و نجات شرکت کردند و ۳۲ دستگاه چادر، ۱۹۵ تخته پتو، ۹۷ تخته موکت، ۲۶۳ کیلوگرم نایلون، ۳۳ ست بهداشتی، ۴۵۸ بسته غذایی و ۷۲۲ قوطی کنسروجات توزیع کردند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل