افتتاح دو واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی سمنان

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” افتتاح دو واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی سمنان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان سمنان |اشتغال

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان سمنان، یادگار احمدی با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از هفته دولت و با حضور استاندار ، فرماندار و سایر مسئولین استانی ، واحد تولیدی شرکت توسعه عمران پرکوک کومش و شرکت روغن موتور رهروان در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد : شرکت توسعه عمران پرکوک با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ تن درب معمولی از یو پی وی سی ، ۱۲۰۰ متر مربع درب و پنجره آلومینیومی ، ۶۰۰ تن نمای ساختمانی آلومینیومی ، و ۱۴۰۰ تن پنجره از یو پی وی سی را دارد

مدیرکل صمت استان سمنان افزود: این واحد صنعتی ، تولیدکننده با کیفیت ترین درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم در استان می باشد که با افتتاح این واحد زمینه اشتغال حدود ۳۵ نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: شرکت روغن موتور رهروان از دیگر طرح های افتتاح شده در اولین روز از هفته دولت بود که با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع روغن موتور در شهرک صنعتی سمنان فعالیت میکند که با راه اندازی آن ۳۰ نفر مشغول به کار شدند.

یادگار احمدی ادامه داد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ، ۸۸۴۰۰ تن روغن انتقال قدرت تصفیه مجدد ، روغن پایه تصفیه مجدد ، روغن موتور تصفیه مجدد ، انواع روغن صنعتی تصفیه مجدد به جز روغن پایه، موتور، دنده و انتقال قدرت ، سوخت تقطیری و بسته بندی انواع روانکار را دارد.

خروج از نسخه موبایل