اعتماد آمریکایی‌ها به نیروهای مسلح به کمترین میزان در 2 دهه اخیر رسیده است

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” اعتماد آمریکایی‌ها به نیروهای مسلح به کمترین میزان در 2 دهه اخیر رسیده است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، نتایج یک نظرسنجی جدید که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد اعتماد عمومی به ارتش ایالات متحده همچنان رو به کاهش است و به پایین‌ترین حد خود در بیش از ۲ دهه گذشته رسیده است.

به نوشته وبگاه «پولیتیکو» نظرسنجی اخیر موسسه معتبر «گالوپ» نشان می‌دهد که تنها ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها اعتماد «بسیار» یا «بسیار زیاد» به ارتش ابراز کردند.

پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر، اعتماد به ارتش آمریکا افزایش یافت و به مدت دو دهه در بالای ۷۰ درصد باقی ماند تا اینکه در سال ۲۰۲۱ به ۶۹ درصد کاهش یافت. سطح اطمینان از آن زمان بیشتر کاهش یافته که احتمالاً به خروج آمریکا از افغانستان مرتبط است.

در طول ۴۸ سال گذشته، جمهوریخواهان همواره بالاترین سطح اعتماد را به ارتش نشان داده‌اند، اما در سه سال گذشته، اعتماد آن‌ها از ۹۱ درصد به ۶۸ درصد کاهش یافته است.

اگرچه اعتماد در میان دموکرات‌ها پس از روی کار آمدن «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافت، اما این افزایش نیز  در سال گذشته از بین رفت.

نتایج این نظر سنجی نشان‌دهنده پایین‌ترین سطح  میزان اعتماد به ارتش آمریکا از سال ۱۹۹۷ به این سو و شدیدترین کاهش در پنج سال گذشته است .

گزارش سالانه  پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) نیز  نشان داد که میزان  خودکشی میان نظامیان آمریکایی در پنج سال گذشته نزدیک به ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

جمهوریخواهان |خودکشی

 

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در این باره گفت: «یافته‌های این گزارش نگران‌کننده هستند. میزان خودکشی میان نظامیان آمریکا و خانواده‌هایشان بسیار بالاست.»

مقام‌های نظامی آمریکا گام‌های بسیاری از جمله غربالگری‌های اجباری سلامت روان را اجرا کرده‌اند تا با این بحران مبارزه کنند، اما خودآزاری بین نظامیان همچنان ادامه دارد. برخی از نظامیان ایالات متحده مجموعه‌ای از مسائل، از جمله سخت گیری فرمانده‌هان و برنامه آموزشی سنگین را دلیل این مسئله عنوان کرده‌اند(جزئیات بیشتر).

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا