اطعام 14 هزار نیازمند در قالب طرح ضیافت علوی

محمدحسین حکیم اللهی در مصاحبه با گروه استان های خبرگزاری آنا اظهار داشت: همزمان با دهه حکومت و عید غدیر خم برای ترویج فرهنگ حاکمیت و آگاهی بیشتر مردم از اهمیت واقعه غدیرخم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان و بسیج دانشجویان ضیافت علوی یکی از این برنامه ها بود.

وی افزود: پخت و پز و توزیع 14 هزار غذای گرم خانواده های نیازمند ، کودکان کار و بی خانمان ها با عنوان تغذیه علوی برای حمایت از نیازمندان در این روزهای شیوع تاج از مهمترین برنامه های اجرایی در جشن بود. از دهمین سال وجود ” 5،000 هلو پخته شده و مرحله دوم فردا در دو شیفت عصر و شب عید غدیر با پخت 9000 هلو غذا انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

ضیافت ضیافت علوی قصد دارد 5،000 مورد نیاز البرزی را تغذیه کند

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با تأکید بر اینکه طرح ضیافت علوی به منظور تغذیه و بهره مندی از نیازمندان از سفره کرم اهل بیت (ع) است ، افزود: “یکی از خدمات و کارکردهای مؤسسات فرهنگی مانند مقام معظم رهبری ، دانشگاه و بسیج باید به پول آسیب پذیر و کم درآمد جامعه توجه کند.

به گزارش آنا ، هزینه تهیه این غذا توسط خیرین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) و مراحل پخت و پز و بسته بندی 14000 دستگاه پرس غذایی توسط اعضای بسیج دانشجویی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود. دانشگاه اصفهان (خوراسگان) مطابق با استانداردهای بهداشتی و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی.

انتهای پیام / 4078 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا