اشتباه رسانه‌های لبنانی درباره اهتزاز پرچم حزب‌الله

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” اشتباه رسانه‌های لبنانی درباره اهتزاز پرچم حزب‌الله ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، رسانه‌های لبنانی، ظهر امروز (یکشنبه)، تصاویری از اهتزاز یک پرچم سرخ در مقر نظامی «الراهب» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی منتشر کردند.

خبرنگار شبکه «المنار» در تصاویری که از فاصله بسیار دور ضبط می‌شد به طور زنده در حال پوشش رویدادها در مناطق جنوبی لبنان بود که همزمان با عملیات نظامی جنبش حزب‌الله لبنان علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی پرچم سرخی را در مقر نظامی الراهب رویت کرد.

خبرنگار المنار این پرچم سرخ را با پرچم سرخ حزب‌الله که به پرچم خونخواهی مقاومت اسلامی لبنان معروف است، اشتباه گرفت و هنگام پوشش زنده اعلام کرد رزمندگان مقاومت پرچم حزب‌الله را در موضع نظامی الراهب به اهتزاز درآورده‌اند.

حزب‌الله پیش از انجام این حمله اعلام کرده بود که انتقام شهادت شماری از رزمندگان خود را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

 

پرچم خونخواهی حزب‌الله

علی‌رغم اعلام اشتباه خبرنگار المنار، حزب‌الله در بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به تسخیر پایگاه یا مقر ارتش رژیم صهیونیستی و یا نصب پرچم در این مواضع نکرد و تنها خبر داد رزمندگان مقاومت یک تانک مرکاوای اسرائیلی را هدف قرار داده‌اند که سرنشینان آن کشته و مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله دقایقی بعد از صدور بیانیه حزب‌الله درباره حمله به یک تانک مرکاوا اطلاعات ارائه‌شده از سوی حزب‌الله را تایید کرد.

منابع خبری نیز به نقل از منابع آگاه گزارش دادند این پرچم متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بوده که در تصاویر قدیمی نیز به ثبت رسیده است.

مجری شبکه المنار نیز بعد از برداشت اشتباه خبرنگار این شبکه، این اطلاعات را اصلاح کرد و خبر داد پرچم متعلق به حزب‌الله نیست.

 

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

خروج از نسخه موبایل