از دستگیری عامل تیراندازی دوراهک تا احتکار ۱۵۴ تن گچ و سیمان در بوشهر

بیگ نیوز / بوشهر جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی در شهر دوراهک گفت: پلیس اجازه نمی دهد بلندی های جولان نظم را بر هم بزند و هیچ تعارفی برای اطمینان از امنیت جامعه ندارد. ”

سرهنگ حیدر سوسنی در مورد اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در شهر دوراهک گفت: پس از این تیراندازی ها ، پلیس تحقیقات اطلاعاتی و عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های اطلاعاتی پلیس شهرستان دیر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان جم اقدامات خود را آغاز و مخفیگاه متهم را در کمترین زمان ممکن شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه فرد تیرانداز در یکی از باغ های شهرستان جم مخفی شده بود ، گفت: در عملیاتی غافلگیرانه ، مأموران پلیس شهرستان دیر و جم متهم را در مخفیگاه وی دستگیر و یک قبضه اسلحه و یک چوب کشف کردند. در دست.

سرهنگ سوسنی ادامه داد: صلح و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم هیچ فرد متخلفی این آرامش و امنیت را بر هم بزند و به راحتی این احساس امنیت را از بین ببرد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: تمام تلاش مأموران انتظامی برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه ای است که خوشبختانه مشارکت مردم نقش بسیار مهمی داشته و با افزایش این مشارکت ، این حس یک امنیت پایدار قطعاً افزایش خواهد یافت “.

وی تأکید کرد: درخواست ما از مردم این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمان یا مجرمان و حتی مشاهده موارد مشکوک ، بلافاصله با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

جمع آوری 154 تن مصالح ساختمانی در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر از کشف 154 تن مصالح ساختمانی جمع آوری شده از یک انبار در شهر “بوشهر” خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری اظهار داشت: پس از اقدامات اطلاعاتی ، مأموران پلیس از جمع آوری برخی مصالح ساختمانی در یک انبار در شهر “بوشهر” در محله “سر تل” مطلع شدند و موضوع را در دستور کار ویژه قرار دادند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات قانونی علیه افرادی که وسایل ضروری و نیازهای مردم را جمع می کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد ، افزود: 154 تن گچ و سیمان در کشور کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیون ریال تخمین زده اند ، اظهار داشت: در این رابطه متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد. مطرح شد

کشف کالای قاچاق از یک انبار تعاونی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف مواد آرایشی قاچاق در انبار تعاونی پایانه بوشهر به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: ماموران پلیس پایانه مسافربری شهرستان “بوشهر” پس از انجام تحقیقات ، از 2 بسته مشکوک انبار شده در انبار تعاونی پایانه مطلع شده و با بررسی آنها کشف کردند که این کالاها قاچاق بوده و مجوزهای گمرکی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس در بازرسی اضافی از بسته های مشکوک ، 162 ژل حجم تزریقی را برای قاچاق صورت های خارجی کشف کردند ، افزود: کارشناسان ارزش ریالی ثروت کشف شده را 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: در این ارتباط متهم دستگیر شد که پس از طرح پرونده خود را به مقام قضایی تسلیم کرد.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا