ارسباران همچنان می‌سوزد

مدیرکل مدیریت بحران استاندار آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه قره تاکانلو در شهر خداآفرین که از ساعت چهار عصر دیروز آغاز شده است ، پس از کنترل دوباره آتش گرفته و ادامه دارد.

آفتاب نیوز:

محمدباقر هومرند با تشریح جزئیات این حادثه گفت: “یک هلیکوپتر هلال احمر به دستور استاندار آذربایجان شرقی و نیاز به هلیکوپتر برای خاموش کردن آتش به منطقه فرستاده شده است.”

وی اضافه کرد: همچنین از وزارت دفاع خواسته ایم تا یک هلیکوپتر و هلیکوپتر ارتش ، آتش نشانی تبریز و تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان تهیه کند تا فردا نیروهای هوایی تازه ای را به منطقه اعزام کند. در صبح.”

ارسباران هنوز سوخته است

وی با بیان اینکه به دلیل آتش سوزی کنترل نشده هنوز میزان خسارت تخمین زده نشده است ، افزود: میزان خسارت پس از آتش سوزی توسط همکاران منابع طبیعی با استفاده از utm ارزیابی و اعلام می شود.

در پایان ، هونبار گفت: “جنگل های ارسباران یک دارایی ملی است و به ثبت ملی رسیده است ، بنابراین ، ما از مردم ، کشاورزان و گردشگران می خواهیم تا اقدامات ایمنی را رعایت کنند و در صورت خاموش شدن آتش و خاموش شدن آتش ، اطمینان حاصل نمایند. کولرهای شیشه ای و پلاستیکی را حذف کنید “. از طبیعت خودداری کنید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا