ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تأکید کرد: ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار آنا دستیاران آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشستی با آیین نامه های آموزشی انتظامی وکلیات مقررات اداری آشنا شدند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این نشست گفت: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری جلسه توجیهی برای دستیاران آموزشی جلسه فوق با حضور دستیاران آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.

فرناز فرزانه دهکردی اظهار کرد: این جلسه توجیهی با هدف ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در توانایی تدریس دانشگاهی از طریق تدریس واقعی در دوره های کاردانی و کارشناسی طراحی شده است.

ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

وی افزود: یکی دیگر از مهم ترین اهداف سیستم آموزشی تحصیلات تکمیلی پرورش افراد مستعد به عنوان استادان آینده و نیروی انسانی مورد نیاز نظام آموزش عالی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی به این موضوع توجه ویژه ای شده و یکی از اهداف تعلیم و تربیت دانشجویان دکتری در حال تحصیل در رشته های مختلف این دانشگاه پرورش استادان و مدرسین عالی رتبه آینده است.

این جلسه به همت باشگاه پژوهگشران جوان و نخبگان و با همکاری معاونت های آموزشی فرهنگی و دانشجویی اداره حراست و گزینش دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در پایان این نشست پژمان فاضلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد شهرکرد به پرسش ها و ابهامات دستیاران آموزشی پاسخ داد.

منبع: ana.ir

دکمه بازگشت به بالا