ارتش سوریه 3 پهپاد حامل موادمنفجره را سرنگون کرد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” ارتش سوریه 3 پهپاد حامل موادمنفجره را سرنگون کرد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، وزارت دفاع سوریه، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق شده‌اند ۳ پهپاد تروریست‌ها را در استان‌های ادلب و حماه (شمال غرب و شمال) سرنگون کنند.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: «بعد از عملیات پایش و پیگیری دقیق تحرکات سازمان‌های تروریستی و اقدامات مکرر آن‌ها برای حمله به غیرنظامیان و اموالشان، یگان‌های نیروهای مسلح ما در استان‌های ادلب و حماه توانستند سه پهپاد حامل موادمنفجره را که سعی داشتند روستاها و مناطق امن اطراف را هدف قرار دهند، سرنگون کنند».

 وزارت دفاع سوریه اواسط ماه جاری نیز اعلام کرده بود که یگان‌های ارتش در شهر حلب چند پهپاد متعلق به گروه‌های تروریستی را منهدم کرده‌اند و شماری از تروریست‌ها را از پای درآورده‌اند.

تروریست‌های سوریه، اوایل تیرماه، در حمله پهپادی به شهر «القرداحه» در لاذقیه (غرب سوریه) و منطقه «دیر شمیل» در استان حماه (غرب سوریه) یک شهروند سوری را کشتند و دو تن دیگر را مجروح کردند.

منطقه القرداحه حدود ۱۰ کیلومتر از پایگاه هوایی روسیه در سوریه به نام «حمیمیم» فاصله دارد. این حمله پس از آن انجام شد که جنگنده‌های روسیه مناطق تحت کنترل تروریست‌ها را هدف قرار دادند.

 

روسیه |سایت

 

روسیه |سایت

 

روسیه |سایت

 

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا