احیای مجدد بناهای تاریخی متروکه شده در دستور کار شهرداری

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” احیای مجدد بناهای تاریخی متروکه شده در دستور کار شهرداری ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به شناسایی هویت تهران قدیم به نسل جوان گفت: احیای خانه‌های تاریخی پایتخت در دستور کار قرار دارد و رویداد هنری “ ت مثل تهران” که در یکی از همین خانه‌ها در حال برگزاری است، هویت بخش تاریخ تهران قدیم است.

به گزارش بیگ نیوز، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در خانه اتحادیه از برپایی رویداد هنری “ ت مثل طهران” بازدید کرد. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به مرمت خانه اتحادیه توسط سازمان زیباسازی گفت: این خانه یکی از اماکن تاریخی تهران است که مدتی بدون استفاده و متروکه بود که به همت سازمان زیباسازی این خانه تاریخی احیا شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در این خانه قرار است با حضور هنرمندان تاریخ قدیم تهران به نمایش گذاشته شود. به نوعی رویداد هنری “ ت مثل تهران” هویت بخش تاریخ تهران قدیم است. 

به گفته وی، شهرداری تهران تلاش دارد این نظیر خانه‌های تاریخی و قدیمی تهران را برای استفاده شهروندان مرمت و بازسازی کند.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته تهران درهای این خانه قدیمی به روی مردم گشوده شد.

به گزارش شهر، رضا صیادی افزود: در این خانه یک نمونه کوچک آداب و رسوم و حتی نوع لباس و غذا و همچنین بازارچه تهران قدیم به نمایش گذاشته شد.
به گفته وی، شهروندان می توانند با حضور در این خانه قدیمی سفر به تهران قدیم را تجربه کنند.

انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا