اجرای طرح «آمارگیری سفرهای درون شهری» در کرمانشاه

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” اجرای طرح «آمارگیری سفرهای درون شهری» در کرمانشاه ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

افشین لرزنگنه در گفتگو با خبرنگار بیگ نیوز کرمانشاه اظهار کرد: در گام نخست در روز اول حجم خودروهای سواری و تعداد سرنشینان وسایل نقلیه در خطوط برش و خیابان‌های مهم و اصلی پاره شمالی شهر توسط نیروهای آماربرداری صورت گرفت.

وی افزود: روز دوم حجم وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی شهر، برداشت شده و مورد بررسی کامل قرار گرفت.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با رانندگان وسایل نقلیه باری و مسافری مصاحبه های لازم برای برداشت اطلاعات سفر و برداشت حجم وسایل نقلیه و زمان سفر آن‌ها در خیابان‌های اصلی پاره جنوبی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در گام‌های بعدی طی هفته آتی برداشت‌های لازم در پایانه‌های سطح شهر، حضور درب منازل و دریافت اطلاعات سفر، برداشت حجم ترافیک در خطوط برش و توزیع فرم‌های سفر در سطح دوره دوم متوسطه مدارس جهت دریافت اطلاعات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات با تحلیل و بررسی همه جوانب نسبت به پیاده سازی آن در شبکه معابر برداشت شده شهر کرمانشاه اقدام خواهد شد.

لرزنگنه گفت: وضعیت ترافیکی شهر، با توجه به شاخص‌های مربوطه تحلیل و چشم انداز ترافیکی شهر کرمانشاه برای ۱۵ سال آینده با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مطالعات به منظور تصویب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک وزارت کشور ارسال و پس از تصویب برای اجرا به شهرداری کرمانشاه ابلاغ خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا