نماد سایت بیگ نیوز

آینده بازار املاک و مستغلات دبی

یکی از محبوب ترین مقاصد برای است. اکثر آنها املاک و مستغلات را در دبی ترجیح می دهند، اماراتی که به طور فعال در حال توسعه است. در این کلانشهر بیش از 60 منطقه آزاد وجود دارد که خارجی ها می توانند سهام مسکن خود را با حق مالکیت کامل در آنها داشته باشند.

بازار املاک و مستغلات در دبی در سال 2023

چه مناطقی برای سرمایه گذاری و زندگی در دسترس است؟

خریداران خارجی بیشترین علاقه را به مسکن در کنار دریا نشان می دهند. نه تنها آپارتمان ها به طور فعال خریداری می شوند. ویلاهای فروشی در نیز تقاضای بالایی دارند. در عین حال، تعداد مکان های رایگان برای توسعه سال به سال در حال کاهش است. به احتمال زیاد، در چند سال دیگر یافتن خانه در حال ساخت در کنار دریا غیرممکن خواهد بود، بنابراین چنین سرمایه گذاری هایی سودآورترین هستند.

سرمایه گذاری سودآور در آپارتمان در دبی

برای فروش در دبی به جلوگیری از تورم کمک می کند. سرمایه گذاری دارای چندین مزیت است:

جهت خرید خانه می توانید از اخبار املاک امارات  کمک بگیرید

مکان اخذ اقامت برای خرید ملک در دبی

این هم دلیل دیگری برای انتخاب آپارتمان برای فروش در دبی است. صاحبان سهام مسکن به ارزش 204000 دلار یا بیشتر می توانند برای سه ساله درخواست دهند.

خریداران اشیاء با قیمت 547 هزار دلار امکان دریافت ویزای ده ساله را دارند. با حفظ مالکیت ملک، این ویزاها می توانند بارها و بارها تمدید شوند.

وضعیت بازار املاک و مستغلات در دبی

دورانی که بیشتر به نفت وابسته بود گذشته است. بیشترین جهش در قیمت سهام مسکن بین سال های 2002 تا 2008 مشاهده شد، زمانی که قیمت آپارتمان ها و خانه ها تقریباً چهار برابر شد. بحران جهانی آنها را مجبور به سقوط دوباره کرد و دوره بهبودی تنها در سال های 2013-2014 کاهش یافت. با این اوج است که وضعیت در سال های 2021-2022 مقایسه می شود، زمانی که رشد تقاضا باعث افزایش قابل توجه قیمت شد. تنها در بهمن ماه امسال، آپارتمان ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 25.5 درصد و ویلاها 15.5 درصد افزایش قیمت داشته اند.

چرا همین الان در دبی آپارتمان یا خانه بخریم؟

این شهر به چند جنبه جذاب است:

انتخاب منطقه

هنگام انتخاب منطقه برای خرید ویلا، درک این نکته مهم است که بسیاری از مجتمع‌های مسکونی کم‌مرتبه با خانه‌هایی در محدوده قیمت متوسط ​​در فاصله‌ای از مرکز شهر و ساحل دریا قرار دارند. معمولاً از چنین مناطقی می توانید در عرض 20-30 دقیقه با ماشین به مرکز شهر یا سواحل برسید. با این حال، ساکنان اغلب تمام امکانات زیرساختی لازم را در دسترس دارند. آنها یا در خود روستای کلبه یا در مناطق همجوار (با 15 دقیقه رانندگی) واقع شده اند.

هزینه ویلاهای ممتاز واقع در جوامع مرکزی امارت یا نزدیک دریا به طور قابل توجهی بالاتر از آنهایی است که در مناطق دور افتاده تر هستند. در همان زمان، ساکنان ویلاهای نخبه می توانند به سواحل، مراکز خرید مرکزی، مجتمع های تجاری و سایر اشیاء محبوب پیاده روی کنند.

 

خروج از نسخه موبایل