نماد سایت بیگ نیوز

آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا (دیلیت اکانت روبیکا)

روبیکا را می توان جزو پر استفاده ترین شبکه مجازی ایرانی دانست. این شبکه مجازی ظاهری شبیه به اینستاگرام دارد و افراد زیادی روبیکا را نسخه ایرانی اینستاگرام می دانند. این شبکه مجازی روشی ساده برای حذف اکانت دارد. اگر می خواهید آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا (آموزش دیلیت اکانت روبیکا) را بیاموزید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب سایت ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اتفاقاتی که بعد از حذف حساب کاربری در روبیکا می افتد!

وقتی که شما حساب کاربری خود را در روبیکا حذف کنید، اتفاقاتی برای حساب شما می افتد که باید حتما آنها را بدانید.

اگر قصد حذف حساب کاربری روبیکا خود را دارید، ابتدا به این سه نکته توجه کنید و در صورتی که مشکلی با آنها ندارید؛ برای آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا ادامه مقاله را با ما همراه باشید.

روش های حذف حساب کاربری در روبیکا

برای اینکه حساب کاربری خود را در روبیکا حذف کنید؛ دو روش وجود دارد. در این بخش از مقاله هر دو روش حذف اکانت روبیکا را به شما آموزش می دهیم تا از طریق هر کدام که می خواهید حساب روبیکا خود را حذف کنید.

روش اول آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا

  1. در اولین مرحله از آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا ابتدا وارد این برنامه شوید. سپس در پایین صفحه گزینه هایی وجود دارد که شما برای حذف حساب کاربری روبیکا خود باید گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  2. بعد از انتخاب گزینه تنظیمات، شما وارد تنظیمات حساب کاربری روبیکا می شوید. در بین بخش های موجود شما باید بخش حذف حساب کاربری من را پیدا کنید. در این بخش گزینه اگر برای این مدت نبودید را انتخاب کنید.
  3. صفحه باز شده از شما مدت زمانی را می خواهد که اگر در این بازه زمانی در اکانت خود آنلاین نشدید، حساب کاربری روبیکا شما را به صورت خودکار حذف کند. شما می توانید با انتخاب کمترین بازه زمانی و آنلاین نشدن در آن بازه به صورت خوردکار حساب کاربری خود در روبیکا را حذف کنید.

 روش دوم آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا

در این روش بر خلاف روش قبل که بعد از مدت زمان معینی که آنلاین نمی شدید، حساب کاربری شما حذف می شد؛ در این روش می توانید همان لحظه حساب کاربری خود را در روبیکا برای همیشه حذف کنید.

  1. مرحله اول از این روش آموزش حذف حساب کاربری روبیکا این است که وارد برنامه روبیکا شده و از طریق آیکون هایی که در پایین صفحه وجود دارد، تنظیمات را انتخاب کرده و به این بخش بروید.
  2. صفحه باز شده تمام تنظیمات حساب کاربری روبیکا شما را در اختیارتان قرار می دهد. برای حذف حساب کاربری روبیکا شما باید بخش حذف حساب کاربری من را پیدا کرده و گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب کنید.
  3. بعد از انتخاب گزینه حذف حساب کاربری، پیامکی به شماره ای که روبیکا با آن ثبت نام شده است؛ ارسال می شود. این پیامک حاوی متن و یک لینک است که برای حذف حساب کاربری در روبیکا باید لینک را لمس کنید.
  4. پس از لمس لینک، برای شما صفحه ای باز می شود. کادری در آن صفحه وجود دارد و کنار کادر دکمه درخواست رمز را خواهید دید. با لمس دکمه رمز یکبار مصرف به شماره شما پیامک می شود و باید آن را در کادر مشخص شده جای گذاری کنید و بعد از این کار دکمه مرحله بعد را لمس کرده و به مرحله بعدی بروید.
  5. در این صفحه ای که برای شما باز می شود، ابتدا همان اتفاقاتی که بعد از حذف حساب کاربری روبیکا می افتد را می گوید که در بخش قبل ما به شما گفتیم. بعد از آن در کادر پایین صفحه از شما دلیل حذف حساب کاربری روبیکا را می خواهید. البته پر کردن این کادر اختیاری است و شما می توانید آن را رها کنید. سپس با لمس دکمه حذف حساب کاربری می توانید حساب کاربری خود را برای همیشه در پیام رسان روبیکا پاک کنید.

شما با انجام این 6 مرحله به راحتی می توانید حساب کاربری خود را در پیام رسان روبیکا را پاک کنید. به این نکته توجه کنید که پس از حذف اکانت روبیکا خود دوباره هیچ راه برگشتی به حساب کاربری نخواهد بود و تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد.

راه های کسب درآمد از روبیکا

در این بخش از مقاله می خواهیم به شما راه کسب درآمد از راه فعالیت در شبکه مجازی روبیکا را بگوییم تا بتوانید بهتر و هدفمندتر در این پیام رسان پر مخاطب فعالیت کنید.

  1. اولین روشی که شما می توانید با استفاده از روبیکا کسب درآمد کنید، راه اندازی کسب و کار در این پیام رسان می باشد. شما می توانید کسب و کار خود را در بستر این پیام رسان راه اندازی کنید و با جذب مخاطبان ایرانی کسب درآمد کنید.
  2. دومین روشی که فعالیت در کانال روبیکا را برای شما پولساز می کند، گذاشتن تبلیغات کانال های دیگر است. شما می توانید با رشد و افزایش تعداد ممبرهای کانال خود در روبیکا، تبلیغات دیگر کانال های تازه وارد را در کانال خود گذاشته و درآمدی از این راه نیز کسب کنید.
  3. راه سومی که می توانید فعالیت در روبیکا را برای شما سودمند کند، هزینه ای است که خود روبیکا برای فعالیت در این پیام رسان به شما می دهد. روبیکا بر اساس فعالیتی که شما در این پیام رسان دارید مبلغی را به شما می دهد که هر چقدر فعالیت شما بیشتر باشد، پول بیشتری خواهید گرفت.

بهترین بازدهی تبلیغات با نمادین!

به احتمال زیاد شما تا الان تبلیغات های زیادی از کسب و کار خود در شبکه های مجازی مختلف انجام دادید که شاید برخی از آنها نتیجه ای که می خواستید را نگرفتید. اما دیگر نگران این مسئله نباشید، چون ما به شما وب سایتی را معرفی می کنیم که با خیال راحت تبلیغات کسب و کار خود را در شبکه های مجازی مختلف به این وب سایت بسپارید.

وب سایت نمادین یکی از بهترین وب سایت های تبلیغات در شبکه های مجازی مختلف است و افراد زیادی تا الان تبلیغات خود را به این وب سایت سپرده اند. نمادین تبلیغاتی با بهترین بازدهی را برای شما انجام می دهد که بتواند کسب و کار شما را با رشد چندین درصدی روبرو کند.

وب سایت نمادین در هر شبکه مجازی که شما بخواهید تبلیغات شما را انجام می دهد. این وب سایت سابقه تبلیغات در روبیکا، تبلیغات در اینستاگرام و شبکه های مجازی دیگر را دارد و شما می توانید با مراجعه به وب سایت نمادین نمونه کارهای تبلیغات این شرکت را ببینید.

کلام آخر درباره آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا

شما در این مقاله با آموزش حذف حساب کاربری در روبیکا (دیلیت اکانت روبیکا) که می توانید در کمترین زمان ممکن حساب کاربری روبیکای خود را حذف کنید، آشنا شدید. همچنین به شما راه های درآمدزایی از روبیکا و بهترین سایت تبلیغات در شبکه های مجازی مختلف را معرفی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از اینکه با وب سایت ما تا انتهای این مقاله همراه بودید، از شما کمال تشکر را داریم.

خروج از نسخه موبایل