آمریکا: کره شمالی می‌خواهد سلاح‌های بیشتری به روسیه بدهد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” آمریکا: کره شمالی می‌خواهد سلاح‌های بیشتری به روسیه بدهد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

کره شمالی |کیم جونگ اون

 یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا پس از آن که کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی وعده تقویت همکاری استراتژیک با روسیه را مطرح کرد، گفت: پیونگ یانگ آماده می‌شود تا سلاح به روسیه بدهد.

اوایل روز دوشنبه خبرگزاری دولتی کره شمالی KCNA گزارش کرد که رهبری این کشور در پیامی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز ملی این کشور را به وی تبریک گفته است. کیم جونگ اون همچنین خواستار همکاری استراتژیک بیشتر با مسکو شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به این اظهارات گفت: با وجود انکار پیونگ یانگ در فروش سلاح به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین، ایالات متحده تایید کرده که کره شمالی یک ارسال تسلیحاتی به روسیه داشته که شامل راکت و موشک بوده است.

این مقام مسئول وزارت خارجه روسیه ادامه داد: ما نگرانیم که کره شمالی در حال برنامه ریزی برای ارسال تجهیزات بیشتر نظامی به روسیه باشد.

کره شمالی به دنبال همکاری نزدیکتر با کرملین است و پس از حمله مسکو به اوکراین، از روسیه حمایت کرده است.

311311

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا