آمار تازه از میزان مهاجرت افغان‌ها به ایران

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” آمار تازه از میزان مهاجرت افغان‌ها به ایران ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران |پاکستان

سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد: ایران مقصد ۷۰ درصد مهاجرت‌های مردم افغانستان بوده است.

سازمان بین‌المللی مهاجرت ” آی او ام ” در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد: در سال‌های دو هزار و بیست و یک و دو هزار و بیست و دو میلادی، سه میلیون و ششصد هزار نفر از مردم افغانستان به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند که مقصد هفتاد درصد این مهاجرت ها، ایران بوده است.

سازمان بین المللی مهاجرت، شمار افغان‌هایی را که در دو سال گذشته میلادی به ایران رفته اند دو میلیون و پانصد هزار نفر اعلام کرد.

براساس گزارش سازمان بین المللی مهاجرت، پاکستان با هجده درصد و پس از آن ترکیه و اروپا با مهاجرت یازده درصد از پناهجویان افغانستانی، دومین و سومین مقصد مهاجرت شهروندان افغانستانی بوده است.

بنابر اعلام سازمان بین‌المللی مهاجرت، چهل درصد مهاجرت مردم افغانستان در دو سال گذشته از استان‌های کابل، هرات، فاریاب، ننگرهار و تخار بوده است.

311311

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا