آغاز بازشماری تعدادی از صندوق‌های رأی شورای شهر ورامین

بیگ نیوز / تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: فروش مجدد تعدادی از شعب اخذ رأی شورای شهر ورامین و جوادآباد با تصویب شورای اجرایی و زیر نظر ستاد مرکزی ورامین آغاز شد.

به گزارش بیگ نیوز ، حسین کاغذلو امروز شنبه 26 تیر در جمع خبرنگاران گفت که طبق قانون و پس از اعلام نتایج شمارش آرا در صندوق های رای ، در اجرای بند 52 قانون انتخابات شورای اسلامی و بند 70 آیین نامه اجرایی شوراهای اسلامی و شهر ، از تاریخ انتشار اطلاعیه در 29 ژوئن 1400 ، شورای اجرایی آماده پذیرش شکایات انتخاباتی به مدت دو روز در دفتر فرمانداری بود.

وی اظهار داشت: بر این اساس حدود ده مورد اعتراض به شمارش آرا از سوی برخی از نامزدها ارائه شد كه با تشکیل جلسه مشترك شورای اجرایی و نظارت بر هر یك از این اعتراضات مورد بررسی قرار گرفت و طبق قانون تصمیم گیری شد كه 10٪ از صندوق های رای رای گیری ، که توسط نامزدهای معترض نیز در نظر گرفته شده است ، باید به طور تصادفی انتخاب شود و دوباره شمارش شود.

نماینده ارشد دولت در شهرستان ورامین گفت: 131 شعبه اخذ رای در شهرستان ورامین آرا people’s مردم را برای کاندیداهای شورای شهر جمع آوری کرد و ستاد انتخابات 15 شعبه اخذ رأی یعنی بیش از 10 درصد را شمرد.

کاغذلو تأکید کرد: این روایت با حضور اعضای شورای اجرایی ، هیئت نظارت ، بازرسی و نمایندگان کاندیداهای معترض در دفتر فرمانداران انجام شد و هر رای از 74 نامزدی که در این صندوق ها رای دادند ، شمارش شد. و مربوط به صورتجلسه هر مرکز رأی دهی است.

فرماندار ورامین گفت: هرگونه حدس و گمان در مورد تغییر در نتایج انتخابات در برخی محافل و شبکه های مجازی صحت ندارد و ستادهای انتخابات نتیجه رسمی این روایت را به اطلاع شهروندان می رسانند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا