بیگ نیوز

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر در خوزستان تشریح شد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر در خوزستان تشریح شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر در خوزستان تشریح شد

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت واگذاری اراضی به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر را در قالب طرح جوانی جمعیت در استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار بیگ نیوز از اهواز، مرتضی میثاقی امروز سه شنبه 21 شهریور ماه در خصوص طرح جوانی جمعیت و واگذاری زمین به خانواده‌هایی که دارای سه فرزند یا بیشتر، اظهار کرد: طبق آخرین آمار سامانه ثبت‌نام این طرح، تا کنون ۱۹ هزار و ۷۹ نفر در طرح واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

او گفت: از این تعداد دو هزار ۹۸۱ نفر تایید نهایی شده‌اند تا بتوانند از خدمات در نظر گرفته شده در این زمینه بهره‌مند شوند و زمین به آن‌ها اختصاص داده شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: برای این تعداد در استان زمین استحصال، تملک، تغییر کاربری و تفکیک شده تا بتوان نسبت به اختصاص این اراضی به افراد واجد شرایط اقدام کرد.

میثاقی در خصوص اختصاص اراضی در قالب این طرح در کلانشهر اهواز بیان کرد: یک زمین ۱۰ هکتاری در اهواز برای افراد مورد نظر اختصاص داده شده و مشکلی در فرآیند واگذاری زمین وجود ندارد.

او ادامه داد: زمین به میزان کافی در استان وجود دارد و برنامه داریم در شهرستان‌های مختلف برای واگذاری زمین در قالب این طرح به افراد واجد شرایط، زمین تملک کرده و در اختیار افراد قرار دهیم.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان اضافه کرد: این طرح یک کار بزرگ است و مشکل های خود را دارد و باید همکاری دیگر بخش‌ها را نیز داشته باشیم تا بتوانیم با سرعت مطلوب‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل