نماد سایت بیگ نیوز

آخرین مهلت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ ۲۹ مهرماه

آخرین مهلت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ ۲۹ مهرماه

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” آخرین مهلت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ ۲۹ مهرماه ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین مهلت استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی فاقد دستور قضایی را ۲۹ مهرماه اعلام کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در گفت‌وگو با بیگ نیوز در این‌باره گفت:‌یکی از تسهیلاتی که به مناسبت روز انتظامی و هفته فراجا در سراسر کشور و از جمله تهران بزرگ به اجرا درآمد، تسهیلات مربوط به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی اعم از خودرو و موتور سیکلت بود. بر این اساس شرایطی ویژه برای ترخیص این دسته از وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و در صورتی که این وسایل فاقد دستور قضایی باشند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات برایشان وجود دارد.

وی در خصوص تسهیلات مالی برای ترخیص خودروهای توقیفی اعم از رسوبی و غیررسوبی گفت: هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال ۹۹ و برای موتورسیکلت هایی که قبل از سال۹۸ توقیف شده‌اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ ، محاسبه می‌شود. همچنین برای پرداخت جرائم معوق این وسایل نقلیه نیز شهروندان می‌توانند ۵۰درصد خلافی را پرداخت و ۵۰ درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن “پلیس من” و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توان اقدام کرد.

موسوی‌پور در پایان تاکید کرد که آخرین مهلت استفاده از این تسهیلات تا ۲۹ مهرماه بود و لذا متقاضیان لازم است که در فرصت باقی‌مانده برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل