یک هفته همراه با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

زهرا سیاهسر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از خاش اظهار کرد: بسیج در کارنامه درخشان خود همواره افتخار خدمت به مردم و اقشار مختلف جامعه را دارد و همواره مردم را دوست داشته و انقلاب خدمت کرده و خواهد ماند. در این موقعیت خدماتی

وی افزود: همزمان با هفته بسیج تعدادی از دانش آموزان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان تعدادی ماسک و اقلام بهداشتی بین اقشار مختلف به ویژه کودکان کار توزیع شد. آنان با این اقدام از زحمات مدافعان و شهدای سلامت قدردانی کردند و اعلام کردند که همواره آماده خدمت به مردم هستند.

یک هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ادامه داد: غبارروبی قبور شهدای گمنام شهرستان خاش توسط دانشجویان بسیجی از دیگر برنامه های هفته بسیج در این دانشگاه بود.

به گزارش آنا، با حضور فرمانده سپاه شهرستان آمل، رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی این شهرستان از برترین فعالیت های بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی مورد قدردانی قرار گرفت.

در مراسم هفته بسیج که به میزبانی سپاه و بسیج دانشجویی شهرستان آمل برگزار شد، تندیس و لوح یادبودی به حامد برجسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی به عنوان دانشگاه برتر در فعالیت های بسیج اهدا شد.

در این مراسم از سید علی زمانی معاون مهارت و کارآفرینی (معاونت سما) و علی اصغر بورانی مسئول بسیج دانشجویی واحد آیت الله آملی با اهدای تندیس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به همت کانون بسیج دانش آموزی و همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب تیم دوچرخه سواری این واحد دانشگاهی متشکل از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسیر 150 کیلومتری شهرستان میناب تا شهرستان سیبری و بالعکس را رکاب زدند.

یک هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در حاشیه این برنامه ورزشی، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: حفظ ارزش های نظام و انقلاب یکی از برنامه هاست. مهمترین واجبات دینی هر ایرانی و در میدان ورزش باید پیوست فرهنگی داشته باشد.»

محمد ذاکری افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و برافراشته نگه داشتن پرچم پرافتخار کشور با حضور جوانان انقلابی در رشته های مختلف ورزشی از مهمترین برنامه هایی است که باید در دانشگاه نهادینه و عملیاتی شود.

به گزارش آنا وان تربت حیدریه به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه عصرگاهی با یاد و خاطره رزمندگان بسیجی با حضور شورایاران، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی و جمعی از مسئولین و مردم استان، ایثارگران و انقلابیون شهرستان با فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در مسجد شهر

یک هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

محمد رستگار و علی اکبر میرزابیگی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس در جمع حاضران به بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش آنا، به مناسبت هفته بسیج، برنامه پیاده روی و خاطره گویی با همکاری اساتید و کارکنان بسیجی، شاهد و ایثارگر و با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر این مراسم با برگزاری مراسم یادبود همراه بود.

محمود دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید و مسئول واحد اشکذر که از بازماندگان هشت سال دفاع مقدس نیز می باشد، با گرامیداشت هفته بسیج به بیان تاریخچه تشکیل بسیج در شهرستان اشکذر و تغییرات در تشکیل اولین پایگاه بسیج مردمی در این شهر اکثر نیروها به جبهه مرتبط با عملیات کربلای 5 اعزام شدند که در آن تعداد زیادی از رزمندگان شکنجه شدند.

در پایان این مراسم با بیان خاطراتی از شهدا توسط مسئول بسیج کارکنان و سایر همکاران برگزار شد. شهرستان اشکذر در دوران دفاع مقدس 305 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

به گزارش خبرنگار آنا وان شیراز، به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ کارکنان و اساتید پیاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

یک هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این همایش که از ساختمان سردار سلیمانی آغاز و بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز خاتمه یافت، شرکت کنندگان با شهدای سرافراز دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و بسیجیانی که در راه حفظ جان فداکاری کردند. ایمنی و امنیت یکپارچگی ایران اسلامی شهدا و پایداری در راه خیر و برکت بسیج بر پیروی از ولی امر مسلمین در جهت حفظ آرمان های ایران و اسلام تاکید دارند. در پایان به قید قرعه جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

به مناسبت هفته بسیج در کرسی ترویجی، روش های تربیتی اهل بیت علیهم السلام از منظر قرآن و روانشناسی مورد بررسی قرار گرفت. این صندلی تبلیغاتی توسط حجت الاسلام داوود خوش باور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و ابوالفضل فتحی زنجانی، از اعضای هیئت علمی این دانشگاه ارائه شد. دانشگاه آزاد اسلامی کرج این نشست به ریاست زینب عصمتی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

وی در این کرسی علاوه بر بیان چهار نظریه تربیتی روانشناسان در مورد تربیت فرزندان شامل روش های مقتدرانه، راحت، سهل انگارانه و مقتدرانه، با نگاهی به آیات و روایات درباره شیوه های تربیتی اهل بیت به تبیین و نقد نظریه های مربوطه پرداخت. خلیج (خاکستر).

به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور کارکنان و اساتید دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی مسابقات دارت در بخش خواهران برگزار شد. نسیم یداللهی، شعله غفاری و فریبا آقایی نفرات اول تا سوم و در بخش مردان؛ محمدرضا گلپور، حسین سواد کوهی و مهدی رحیمی نیا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در پایان به هر یک از نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا