گسترش دیپلماسی سلامت، سیاست دولت سیزدهم / ایجاد تونل‌های سرما در مسیر راهپیمایان اربعین

وزیر هوازیت، درمان و آموزش بیکیک گفت: تکیں دیپلوماسی سلامت از سیاکت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه گروه کارشناسی ارشد گروه 5 در حوزه سلامت در تهران، یکی از اهداف مهم دولت آیت الله دکتر رئیسی را فعال سازی حوزه ها دانست. دیپلماسی گفت: «از مهم ترین عرصه های دیپلماسی دنیا» دیپلماسی سالم است، زیرا سلامت در کشور تضمین نمی شود و در سایر کشورها نیز هیچ تضمینی برای سلامت وجود ندارد.

وی افزود: در ایران اگر بهترین شرایط سلامت را از نظر کنترل بیماری ها و پیشگیری از آنها فراهم کنیم. ولی در روستانی کاموک های کلیه های کے کے کے

وزیر کے کے داد: به تیک کے کے کے کے کے فیلج فیلج در ایران کن و کے کے نیز تا حد کید شده است. ولی در روستانی همجوار اکر آن اوکاکس نفتاده هذا، در برای می تودان بری ام شولک کند کند.

عين الله ياداور گفت: هدف ديپلماسي ما اين است كه بتوانيم مرزها را در منطقه و حوزه سلامت خود از بين ببريم و علما و دانشجويان ما با همكاري علمي با يكديگر در ارتباط باشند. إلى جي 5 مقدمة اي بر آين كرستان در حوزة سلامت بين درولاست.

نیاز به سلامت گردشگری گردشگری

وزیر بهداشت با بیان اینکه در این نشست کارشناسان ارشد سلامت 5 کشور توافقاتی حاصل شد که این توافقات اجرایی شود.

عین اللهی افزود: هر استانی که مجاور روستانی کوکی است، بید تریسم ترایمین را در استان خود مهیا کند. استان های جنوبی، شرقی و غربی هر کدام موقعیت خاص خود را دارند و می توانند بر اساس قوانین توریستی در این قسمت فعال شوند.

آمادگی برای برگزاری مراسم اربعین

وزیر هوازیت در رماء در فساب عرباین عرباین امسال گفت: قود سه ماه پیش به عراک و با وزیر ههوں و با وزیر هه و ریس پرور عراق دیدار داشتیم و آنها قول سابریک دید.

عین اللهی گفت: به تعلیم هم از مرزهای مهران و شملکه کیدمید که در کرز.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه 5 اکیپ خودرویی از کشور عراق حضور دارند که جزئیات مراسم اربعین را با آنها در میان می گذارند، گفت: گرماتیسم موضوع مهمی در اربعین امسال است و برای پیشگیری از آن تونل های سرد وجود دارد. و تونل‌ها مورد نیاز است.”

وزیر بهداشت افزود: در مرز شلمکه و در آران ترفیه یک مرکز درمانی مجهز به نام شهید قاسم سلیمانی وجود دارد و تونل های سرما درمان شده است. این مرکز بسیار مجهز بوده و تمامی پرسنل متخصص و دارای تجهیزات لازم می باشند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، خداوند اعلام کرده است که پنج بیمارستان کویری در مهران و در مناطق مرزی در مجموع هشت بیمارستان کویری برای مراسم اربعین راه اندازی شده است. ليائة بيش از هزار نريو في التحميل و به موكب ها عزام كرده اند، گفت: فیلمین از مسمومیت های دیتین نیز مهم است و زایران باید از سلامت هی دینت که می کندن، صدیة یابند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا