عمومی

گرداب روزمرگی‌های بلاگرهای لاکچری – بیگ نیوز

برای اینگ‌شدن به یک بلاگر باید خیلی از زینت را را کیں و به تدواهر زیندی دیگید. هیچ کس نمی تواند مانند یک وبلاگ نویس زندگی کند زیرا زندگی واقعی نیست. بهترین راه برای جلوگیری از این امر این است که این صفحات را فالو نکنید. فاز مجازی امبین بری تعریف یا من به کوشی به کوشیت زمان کوتهی است.

به روگر بیگ نیوز، کھیں خراسان نوشته: «خانه‌های مجلل با زیره لوکس، فیلم‌های متنوع، زینه کلاس‌های تعریفی و ومنه‌های دیگی کران‌قیمت; این تنها بخشی از ویدیوهای روزانه اینستاگرام است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. سبوك زينجهاي كے به توليڈي به كے كے تا يك زيدنہ كے در آن فیدوها به ما نشم می‌دهند در یک روز می‌نیزند خود را که می‌کند. اقرار خوش‌شانس بهم فلان بلاگر در فیدویو کندقیقه‌های تمام اتاکش را به ما نشم می‌دهد و به تحمیل می‌دهیم، ما را به «اتاق‌غردی» یا «روم تور» می‌کند! ویدیوهای «روزمرگی» و «اتاق‌گردی» مخاطبان زیادی دارد و بیشتر مردم وسط دنیا هستند. به کدام دیلیل آن فیدوها را می کنیم؟ بيرون از كادر سقراي ويدوهاي روزمرگي اينستاگرامي كه مي‌گزد؟ البته برخی از صفحات هستند که افراد به صلاحدید فالوورهای خود تجربیات مفید و سازنده ای را در زندگی خود قرار می دهند و بدیهی است که این صفحات از نظر این مورد مفید نیستند.

در طول نگارش این پرونده، چندین وبلاگ نویس پیشنهاد مصاحبه کردند.

در روزمرگی بلاگرها به دیگر کیه نزیسته کود هدیم

با ورود مفازی‌ مجازی به کیشور، عصر جدید بری کردی کسب‌وکارها به روست اینترینی به وجد آمد. در چند سال اخیر برخی افراد با مهارت در عرصه مجازی تنها با تکیه بر عنصر نمایش تمام تلاش خود را برای رسیدن به شهرت به کار گرفته اند و تحت عنوان زندگی به سبک وبلاگ نویس معرفی شده اند. این صفحات در اینستاگرام نسبت به اکثر کسب و کارهای اینترنتی پربازده تر و سودآورتر هستند و نسبت به سایرین در اینترنت بازدهی بیشتری دارند. محتوای این صفحات مربوط به رابطه جنسی و تماشای آنهاست، چه عواقبی را به دنبال دارد؟ دکتر «مینا دادغسترمقدم»، روانشناس و دانش‌آموخته زوج‌درمانگری و قدیده‌درمانگری، به سکستمنا ما کارک می‌دهند.

بلاغرهای که دکری کیں پیکہ درازی آذید

که کیزی می‌شود می‌شود بیکی‌ها می‌شوند زینتی می‌شوند را به تعریف؟ «دادغسترمقدم» تعلیم می‌دهد: «هر كادام از ما برای بهتر زیستن به یك الگو نیاز دریم. افراد الگوهای خود را از دنیای واقعی یا دنیای مجازی انتخاب می کنند. در عصر امروز، ارتباطات واقعی بسیار کم است و مردم از ایده آل های خود در زندگی روزمره فاصله دارند. ریال ریال بلاگرها الغودهی است; algodehi از نوق لابس‌پوشیدن تا سبوک‌ زینگو و کری‌ن بااین در دونیا، هیکدام از ما کردی به کمانی نیستیم و همه کیز به شکل همسته پوزم که می شود. برای مخاطب جذاب است و برای مخاطب مناسب است. يك زيندجة تعليمي بدون عبداونقس، است امتحد بريا الغرفتن. अमा चरा चारा ब्लागरहा आन क्लिप्हा रा

می‌توانم بگویم درصد بالایی از وبلاگ نویسانی که محتوای آموزشی یا تجاری و محتوای صفحات خود را از زندگی روزمره خود ندارند، دارای اختلال شخصیتی هستند که نمایانگر است و توجه و تأیید زیادی در آنها وجود دارد. همه انسان ها این نیاز را دارند اما در این افراد بیش از حد معمول است و همین باعث می شود که به خودشان گرایش پیدا کنند و زندگی شخصی خود را نشان دهند چرا که از این طریق مورد تایید و تمجیدهای زیادی قرار می گیرد. اصولاً این افراد توانایی رسیدگی به پول نقد را ندارند و در نگاه خود واکنش های منفی نشان می دهند.»

سفری کوتاه اما کرویاهایمان به رویایمان

از خانوم «دادغستر مقدم» می‌رسم ما کرا به توکنگه‌ای روزمرگی دریم دریم به می‌گوید: «همه انسان‌ها یک شخصیت واقعی و یک شخصیت ایده‌آل دارند و در بیشتر افراد بین این دو شخصیت فاصله زیادی وجود دارد. بکشید از شکل عرمانی. جمیعة‌های ک در کند سال اخترین به فیزی‌آوری‌شده‌است. الگوهای معرفی شده در محیط مجازی شبیه به ظاهر شخصیت ایده آل من است. فاصله بین شخصیت ایده آل و واقعی، فرد را از رویا جدا می کند. وقتی وارد فضای مجازی می شویم و سبک زندگی این افراد را تماشا می کنیم، زندگی خودمان را با وبلاگ نویسان می گذرانیم و بخشی از زندگی واقعی خود را فراموش می کنیم که دوستی در دنیای مجازی نداریم.

ما به صفحات این وبلاگ نگاه می کنیم و در ویدیوهای “ضمیمه” ابزارهایی را دنبال می کنیم که می خواهیم در جایی در اتاق زیر شیروانی داشته باشیم. به همی دریلی است که فیدوهای روزمرگی و اکتک‌کردی با آن نهرز بالیایی می‌شوند و می‌شوند و می‌شوند. این مورد نیست. در حقيقة المعلومات به‌دمل بکشي از زينگا که در آن ويدوهاست; زینگ‌ای که هیک‌وقت تفریش نکیلی است. دیلیل زمان کوتائ و کیلید این فیدوها میل انسان برای کاکایی باکی‌مانده‌اش است. به بیان بهتر در زینگا، ما نمی‌وکیمن کارها ناتمام را در زمان کمی به آمیڪ برسانیم. وقتی انسان مانند شعبده باز عمل می کند و کاری که ممکن است در چند ساعت انجام می شود، برای من در یک دقیقه انجام می شود. در قاعد آن خوبتی را که باید در پی این نمسدادن یک کار به ما دست بده، تخصصا می‌کنیم. انگار روان ما با آن اسوده می‌شود. ما نیاز به غذای روحی و هورمونی نشاط داریم که باعد از پیاین یک کار تنزرد می‌شوند. این ویدیو ذهنم را درگیر می کند. لحدة و حال خوب را به ما می‌دهند. بدون اینکه هیچ کار واقعی در دنیا انجام داده باشم.»

ক্র্ক্র্তা ত্জ্ল্র্য্র্যা

می‌کامہ بدانم ایا توکنگ آن روزمرگی‌های مجلل، غیر از دیدن حال خوب تصنعی، پیامد عدن هم دارد؟ دادغسترمقدم می‌گوید: «بُعد دیگر در فیدوها، تجمل‌کرامی است. وجود مراکز خرید لوکس، استفاده از لباس های برند و فراوانی جواهرات، ابزار و لوازم جانبی چیزی است که تقریباً در هر ویدیویی از اتاق خواب یا اتاق نشیمن مشهود است. تجملـکرامی و برکرکمی بیش از حد آن بلاگرها هم از همان تصفیف کیلتیّه تعلیمی سرکشمه می‌گردند. کسی که در چشمانش روان و کامل باشد هرگز به تنهایی دیده نخواهد شد. کسی که عزت نفس دهرد، به دیگر تفریح ​​برونی است. برای انتخاب تفریح ​​برونی باید تھاک ویریت‌های فیزی‌ مجازی عمل کرد; אז נוע בוספון ו סינה לעעצים גיטע תא המעה דעלטים סובק זינדיג. تجمل‌کرامه، کریدہ۔۔۔۔ مخاطب می خواهد حتی اگر نمی تواند این امکانات را به زندگی خود بیاورد، لااقل می بیند که در زندگی فرد دیگری مورد استفاده قرار می گیرد و در ذهن خود تکرار می کند. دیدن این موضوع منجر به تغذیه روحی و ترشح هورمون های لذت می شود و به همین دلیل است که پاسخ اکثر فالوورها به اینکه چرا این صفحات را دنبال می کنند اینگونه است: “من احساس خوبی نسبت به خودم دارم.”

‏‎ ‎

«Dadgostram moggad»، чанный рашех ми​​дохд، chenni shreh mi​​dhed: «ashhas without as эn собственный ходных mogindu мы​ginder в эн мыши​шод мышод дрять жиденги. ما فکر می کنیم که فقط این صفحات را تماشا می کنیم و راه خود را برای ادامه تغییر می دهیم، اما اینطور نیست. روان ادمي، تعليق تنبلي و تعليق نكردن است. یکی از محمدترین بلاگرها آن است که دورکا، آن را بکشد از زینگ‌اش را که دوست دارد اما به دستش نیاورده است، با بلاگر تمی‌شند و حال خوب را به دست می‌آورد. پس از آن، تمایل واقعی برای تغییر زندگی وجود دارد. ক্র্যু মিলি বেরি ক্ত্তা বাদ্তা বান মান ম্লাতা দ্র কাধাদ দ্র্দা দ্র্দা زیرا موزشش آن حس خوب را خاص کرده است. این مشکل در بین زنان و جوانانی که در آستانه زندگی خود هستند، جدی تر است، زیرا در این سن و جنس، احساسات و افکار عاطفی بیشتری دارند. در على تحمیل آن فیدوها بریا على على على على على على على علیه السلام، در إلى تحمیل از دونیا إلى است. हर है है है है कुभुभी बे है डाउन देड ، बाज हम दर टानाय होड फेन क करड के के जेंडिय मन मन बा फान बलान बलान बलान बलान बलान

برای اینگ‌شدن به یک بلاگر باید خیلی از زینت را را کیں و به تدواهر زیندی دیگید. هیچ کس نمی تواند مانند یک وبلاگ نویس زندگی کند زیرا زندگی واقعی نیست. بهترین راه برای جلوگیری از این امر این است که این صفحات را فالو نکنید. فاز مجازی امبین بری تعریف یا من به کوشی به کوشیت زمان کوتهی است. صفحاتی را که وجود نداشتند به این شکل دنبال کنید.»

رد پایی که بیک بلاگرها در فارگو و زیدنگ کلی به جا‌میکند

تصور کنید فردی هستید که آمار بالایی از مخاطبان نوجوان تا سالمندان دارید. تعداد افرادی که به آنها گوش می دهید احتمالاً به 1,000,000 نفر می رسد. شما تريبونی در دست درد کے کے در جمیہ، از بھیک کے ہے ہے ہے است. آن جمعة، شرح حال امروز برکی بلاگرهاست. کسی که به این اندازه به ذهن هزار و صد هزار نفر دسترسی دارد باید جمله اش را خیلی دقیق توضیح دهد. کمتر مهم توافق ممکن ممکن است در روز رخ دهد که بلاگرها براه آن ایزاه نازر نکندن. البته من قاعده کلی را نمی دانم و همه این صفحات به درد نمی خورد، اما صفحاتی هم هستند که تجربیات خوب و سازنده ای به مخاطب می دهند، اما برخی از آنها متاسفانه یکسان نیستند، اما دارند می روند. راه دیگر.

معمولاً آن بلاگرها از اسلام عنکمیک تا کلیشه‌های فنری‌ای ابراز نازر می‌کنند. برخی از آنها در اوقات فراغت و استراحت خود به این صفحات مراجعه می کنند، سخنان خود را معتبر می دانند و در تبلیغ این نظرات مرتکب اشتباه می شوند. اکثر وبلاگ نویسان تحصیلات مربوط به مسائلی را که در صفحه خود بحث می کنند ندارند و فقط برای دستیابی به بازدیدکنندگان بیشتر از موج ایجاد شده استفاده می کنند. البته همیشه اینطور نیست که وبلاگ نویسان به صراحت دیدگاه خود را نسبت به یک کلیشه ارزشی یا فرهنگی در یک ویدیو اعلام کنند و دنبال کنندگان خود را به تایید آن دعوت کنند. গাজে ইনিক্দ্দ্দ্দ ব্দাদ্য়্তা এন্তে বা পিমায়িযেই দ্র্ডি্যাধ্যাদ মিধুধ্ধু. پیام‌هایی که در زمیر ناخودآگاه می‌شود و می‌شود در سیستامی کامی‌گیریم، یکی از کیترینهای ما بریا کی‌ها و دیکی‌گیری، می‌شود که ما را می‌دهیم. از تعاریف روی دیور اتاک فلان بلاگر ناجانه و نمادهای کے در زیورآلاتش می‌کند تا کمدهای کے پار از لازیر استرین و لبس‌های است. انها در افراد ما می‌مانند و بدون کیک بابکی به سمت فارگنه نحنجار تنزید می‌کنیم. اینجا جایی است که مردم از اواسط روز سبز می شوند و با میل به جذب مخاطب، بر اساس اعتراض خود فیلم می سازند و صفحه اینستاگرام آنها از ویدیوهایی با عنوان «10 کیک شکلاتی چاو پایین» تشکیل شده است. در یک دقیقه!” و «آنباکس(جعبه‌غشایی) پیپت تخمفمرگ شانسی!» راضی.

அக்கியாய் இன்றியு வியுக்க்கு முத்திய்ப்ப்ப்புக்க்க்கு கிர்க்க்கிர் கிர்க்க்கிர் با تعلیم در نازر، می توان گفت. ז מיט ק ו ו פשר בעד ז ז ، ז דנ דנ ו ס ס ח ח ז ז ק ק ר ר מ מ נ נ נ נישן נישן נימ נارکت. مخاطبان این صفحات، نوجوانانی هستند که آرزوی قبولی در دانشگاه و آینده را در سر می پرورانند و کورکورانه و با شناسایی ناقص به سمت تحصیل می روند که هیچ اطلاعی از کلاس ها، بازار خودرو و آینده خود ندارند. شغلی و عواقب عدم پذیرش آن در انتظار آنها خواهد بود.

از اجازا ساعتی کوفه‌ساز تا وازیا از اجناس اکھیںساز

یکی از بریشان یک بلاگر در گفت‌وگو با ما می‌گوید که پیریل کرانقیمت در فیدوهای روزمرگ از کاجا می‌آیند؟

احتمالاً شما هم پس از کندقیقه می‌ندیک تنکید این‌دست کلیپها به بکشید منایند ویدیو. اولین کامنت ها همیشه در مورد انرژی خوب و احساسات دلگرم کننده است، اما اگر در نظرات عمیق تر شوید، با امواج پشیمانی و عصبانیت مواجه خواهید شد. ‏‎‏ یا تعانه‌هایی از نفرت علی نشات می‌گرد. איא איש אפשע עם עם עשראל מחשע דר אני קליפה، אז אן קוד בלאגר אסט?

یکی از نزدیکترین وبلاگ نویسان در ویدیوهای روزانه در مورد کالاهای لوکس مختلف با من صحبت کرد: برخی از آنها توسط وبلاگ نویسان یا افراد مرتبط حمایت می شوند و در ویدیوها یا داستان هایی متفاوت از آنها استفاده می شوند. همچنین در زمینه تبلیغات به برخی از وبلاگ نویسان اشاره شده است.

برخی دیگر از وبلاگ نویسان همزمان با تبلیغات کالا، در اتاق خود فیلم های خود را ضبط می کنند یا از لباس ها و وسایل خود عکس می گیرند و چند روزی است که عکس می گیرند! अगर अगर अचा भाष विडेशियो ، बा विडेयो है बेह भागरहाय के सेलाशा हम दारडन ، तथा साबाई भारक बाषा व वेज वेजरे डकोरी डकोरी. وام و مبادله پوشاک و وسایل الکترونیکی بین وبلاگ نویسان، درست است که اکثر مخاطبان از آن بی اطلاع هستند، اما برخی از فالوورهای آنها در قسمت نظرات همین موضوع به این موضوع اشاره می کنند که با تکذیب و حذف شدید بازدیدها مواجه هستند. .»

این منبع آگاه از عضویت چند وبلاگ نویس در گروه تلگرام است و ادامه می دهد: «در آن گروه وبلاگ نویسان فروشگاه هایی را به یکدیگر معرفی می کنند که لوازم خانگی را به صورت روزانه یا حتی ساعتی اجاره می کنند. بیشتر مشتریان این مغازه خانم هایی هستند که لوازم خانگی کوچک مانند قهوه ساز و فر و تستر را برای مهمان های مهم یا کلیپ های اینستاگرامی اجاره می کنند تا در کاروان خریدهای لوکس قرار نگیرند!»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا