چه چیزی باید یاد بگیرم؟ 9 مهارت مدرن برای یادگیری در سال 2022

برای مرتبط ماندن در سال 2022 و پس از آن چه باید بیاموزید؟ پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است. فناوری‌ها دائماً تغییر می‌کنند، شرکت‌ها می‌آیند و می‌روند و پیش‌بینی‌ها اشتباه می‌شوند. با این حال،  هم برای مزایای حرفه ای و هم برای لذت محض یادگیری چیزی جدید ارزش فکر کردن را دارد. آموزش طراحی سایت

بنابراین، این راهنما تلاش ما برای پاسخ به این سؤال است که “چه چیزی باید یاد بگیرم؟” برخی از مهارت ها برای مشاغل خاص مفیدتر از سایرین خواهند بود، اما همه آنها برای شما مفید خواهند بود.

ما علاوه بر مهارت‌های مربوط به کار، مهارت‌هایی را نیز گنجانده‌ایم که فارغ از اینکه برای زندگی چه کار می‌کنید، زندگی شما را بهتر می‌کند. برخی از اینها را می‌توانید در یک بعدازظهر یاد بگیرید، در حالی که درک برخی دیگر ممکن است سال‌ها طول بکشد (بیشتر آنها جایی در بین قرار می‌گیرند).

در اینجا نگاهی به برخی از مهارت‌ها می‌اندازیم که مطمئن هستیم برای سال‌های آینده مرتبط خواهند بود (و نگران نباشید، این بیشتر از مهارت‌های برنامه‌نویسی و کامپیوتر است).

سواد دیجیتالی

بسیاری از راهنماها برای آنچه باید یاد بگیرید، می گویند: “برنامه نویسی را بیاموز”. اما، صادقانه بگویم، همه نباید کدنویسی کنند.

در حالی که برنامه نویسی یک مهارت بسیار مفید است، جهان همچنین به افرادی نیاز دارد که بتوانند شرکت ها را مدیریت کنند، ایده های تجاری ارائه دهند و محصولاتی را که برنامه نویسان به تولید آنها کمک می کنند را بفروشند بازار کنند.

با این حال، من فکر می کنم که همه می توانند از درجه خاصی از سواد دیجیتال بهره مند شوند. این بدان معنی است که بدانید چگونه از رایانه خود تا حد امکان استفاده کنید.

در اینجا چند مهارت کامپیوتری وجود دارد که من برای دانش‌آموزان مدرن ضروری می‌دانم:

اگر اینها برای شما مهارت های ابتدایی به نظر می رسند، عالی است! اما اگر در مورد برخی از آنها مطمئن نیستید ، از برخی از پیوندهای بالا برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

سواد دیجیتال اولیه شما را به کارمند مؤثرتری تبدیل می‌کند و زمان خود را برای تمرکز بر روی وظایف کاری (به‌جای تلاش مداوم برای استفاده از ابزار) آزاد می‌کند.

ارتباط نوشتاری

حتی اگر خود را نویسنده نمی دانید، باز هم باید بنویسید.

چه ایمیلی برای رئیستان باشد، چه نامه ای برای یک شغل جدید، یا حتی یک پیامک به یک دوست، یادگیری نحوه برقراری ارتباط کتبی با ایده هایتان زندگی را بسیار آسان تر می کند. و برای یادگیری این مهارت ها لازم نیست مدرک زبان انگلیسی بگیرید یا در کلاس «ارتباطات تجاری» شرکت کنید.

در عوض، با راهنمای ما برای ارتباطات حرفه ای شروع کنید. و برای مشاوره دقیق تر، راهنمای ما برای نوشتن نامه پوششی و ایجاد رزومه را بررسی کنید. همچنین، برنامه Grammarly را نصب کنید، که اکثر اشتباهات املایی و دستوری را می گیرد و برطرف می کند.

سخنرانی عمومی

می‌دانم ممکن است در زمانی که بسیاری از رویدادهای حضوری لغو یا به تعویق می‌افتند، نوشتن در مورد سخنرانی عمومی عجیب باشد، اما حتی اگر از طریق تماس‌های ویدیویی یا تلفنی با هم ارتباط برقرار کنید، همچنان یک مهارت ارزشمند است.

سخنرانی عالی در جمع به معنای انتقال ایده های خود به یک گروه به روشی واضح و قانع کننده است. این درست است چه در حال صحبت با هزاران مخاطب یا تعداد انگشت شماری از مردم در یک اتاق کنفرانس باشید.

خود مدیریتی

نحوه مدیریت دیگران یک مهارت ارزشمند است (مخصوصاً زمانی که در حرفه خود پیشرفت می کنید)، اما ما اغلب مهارت خود مدیریتی را نادیده می گیریم. مدیریت خود در هسته این وب سایت قرار دارد، و این همان چیزی است که بیشتر توصیه های «بهره وری» در مورد آن است.

در اینجا برخی از اصول اصلی خود مدیریتی وجود دارد که همه باید یاد بگیرند:

توسعه وب

در حالی که من فکر نمی‌کنم همه باید کدنویسی کنند (یا بخواهند)، توسعه وب یک مهارت بسیار ارزشمند برای یادگیری است.

بدیهی است که می توانید از آن برای کسب درآمد از طریق شغل یا مشاغل آزاد استفاده کنید. اما همچنین ایجاد و بازاریابی آنلاین پروژه های خود را بسیار آسان تر می کند. و، می تواند بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد (مخصوصاً با پیشرفت های جدیدی که هر روز اتفاق می افتد). در نهایت، این یک راه عالی برای ورود به سایر اشکال فنی تر (اما مفید) برنامه نویسی است.

برای شروع یادگیری توسعه وب، این منابع را توصیه می کنم:

همچنین، اگر یادگیری برنامه نویسی شما را می ترساند، توصیه می کنم حداقل اصول HTML را یاد بگیرید. این می تواند حفظ وب سایت خود را بسیار آسان تر کند.

چگونه یک وب سایت بسازیم

وب سایت ابزاری قدرتمند برای نمایش کار شما و تحت تاثیر قرار دادن کارفرمایان بالقوه است. برای ایجاد رزومه تلاش بیشتری می طلبد، اما ما فکر می کنیم که ارزش آن را برای بهبود چشم انداز شغلی شما دارد. بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

به علاوه، مهارت‌های ارزشمند زیادی را در این فرآیند به شما می‌آموزد، مانند نحوه خرید دامنه، نگهداری وب‌سایت با وردپرس، و حتی انتشار پست‌های وبلاگ خود.

خروج از نسخه موبایل