چرا باید سیو اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

یکی از انواع امکاناتی که اینستاگرام برای کاربران خود در نظر گرفته است گزینه سیو اینستاگرام است. این گزینه با علامتی مشابه پرچم در سمت راست هر پست قرار دارد. که این امکان را فراهم می کند، تا مخاطب بتواند مطالب دلخواه خود را سیو یا بوک مارک کند. بدین ترتیب پست مورد نظر، در میان هزاران مطلب که در هر لحظه منتشر می شود، گم نشده و کاربر می تواند در هر زمان که بخواهد به قسمت پست های سیو شده مراجعه کرده و آن را مشاهده کند.

سیو یک پست علاوه بر مزیتی که برای کاربر دارد، برای صاحب آن مطلب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه تعداد سیوهای یک پست بیشتر باشد، نشان از کیفیت خوب آن و پسندیده شدن توسط افراد بیشتری است. همچنین سیوهای اینستاگرام در متریک اینستایت پیج نیز نمایش داده می شود و در نتیجه در جذب مخاطبان بیشتر و برای پیج های کسب و کار در سودآوری بیشتر نقش مهمی دارد.

بنابراین افزایش سیو اینستاگرام یکی از مواردی است که کسب و کارها و افراد برای پیشرفت بیشتر به آن نیاز دارند. از جمله کاربردی ترین و اساسی‌ترین راه های افزایش سیو، خرید سیو اینستاگرام است.

چگونه سیو یا ذخیره پست اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

از جمله راه هایی که پیج ها می توانند در کوتاه‌ترین زمان به یک صفحه‌ی محبوب در الگوریتم اینستاگرام تبدیل شوند و همچنین سیو پست های خود را بالا ببرند، خرید سیو اینستاگرام می ‌باشد. افزایش سیو اینستاگرام یکی از راه هایی است که می توانید پست های خود را به اکسپلور ببرید و به همین علت بسیار حائز اهمیت است.

اینستاگرام الگورتیم های پیچیده ای را برای انتخاب پست های موجود در اکسپلور به کار می گیرید. یکی از نکاتی که در این سیستم ها مورد توجه قرار می گیرد تعداد سیوهای یک پست است. هر چه تعداد بوک مارک های پست شما بیشتر باشد، شانس‌تان برای راه یافتن به اکسپلور، دیده شدن بیشتر، فالوور بالاتر و درآمد میلیونی نیز بیشتر می شود.

همچنین تکنیک های دیگری نیز وجود دارد که می توانند با انجام آن ها به مرور فالوورها و سیوهای خود را افزایش دهید. از جمله این تکنیک ها عبارت اند از:

مهم‌ترین دلیلی که سبب می شود مخاطب پست شما را سیو کند، کیفیت بالای آن است. یک مطلب درجه یک همواره محبوب خواهد بود. همچنین کارایی پست نیز اهمیت بالایی دارد‌. مطلبی که به کار مخاطب بیاید و حس کند که در زمانی دیگر نیز به آن نیاز پیدا خواهد کرد، سبب سیو پست شما خواهد شد. بنابراین سیو شدن پست مستلزم تولید یک محتوای مفید، کارآمد و در عین حال با کیفیت است.

بهره بردن از چندین عکس خاص، مفید و با کیفیت به همراه یک کپشن که دارای اطلاعات تکمیلی باشد سبب می شود کاربر برای استفاده مجدد از آن ها پست شما را بوک مارک کند. اینستاگرام سرشار از عکس های گوناگون است، بنابراین شما باید بتوانید با تولید یک محتوای یونیک که زیبایی بصری نیز داشته باشد، مخاطب را قانع کنید که در میان ده ها پست موجود، به پست شما نیاز دارد و آن را سیو کند‌.

امروزه صفحات گوناگونی از راه تولید ویدیو به کارهایی چون آموزش می پردازند و تمامی آن ها سعی دارند با به کارگیری و شناخت پرسونای مخاطب و علایق آنها، به مطالبی بپردازند که کاربر را به سمتشان جذب کند. ساخت ویدیوهای کاربردی که مخاطب به آن نیاز دارد، نیز یکی دیگر از راه های اساسی و تضمینی برای سیو پست ها است‌.

بدین ترتیب می توانید بر تعداد بوک مارک ها افزوده و قدمی به سوی شاخص شدن پیج خود بردارید. ویدیوی شما باید بتواند در زمانی کوتاه اطلاعاتی را به مخاطب ارائه دهد، که سبب جلب توجه او شود.

در میان انبوهی از پست های بی محتوا که تنها برای دیده شدن کار می کنند، مخاطبان به دنبال صفحاتی هستند که صادقانه کار می کنند‌. پیج هایی که تولید محتوای اسپم دارند شاید در ابتدا جذب مخاطب کنند اما به زودی آنفالوو می شوند. بنابراین سعی کنید با کاربران صادقانه رفتار کنید و از مطالب اسپم نیز بپرهیزید.

استفاده از هشتگ برای یک پست از مهم‌ترین نکاتی است که باید رعایت کنید. هشتگ ها سبب می شوند پست شما در جست و جوهای کاربران بالا بیاید، بیشتر دیده شود و در نتیجه احتمال سیو شدن را نیز بالا می برند‌‌. همچنین باید توجه داشته باشید که از هشتگ های مرتبط به مطالب خود استفاده کنید. در حال حاضرالگوریتم های هوشمند اینستاگرام مطالبی را که به هشتگ ها مربوط نباشند، را حذف می کنند.

هر چه یک عکس جذاب تر و زیباتر باشد مخاطب بیشتر مشتاق می شود تا عکس را سیو کند و در زمان دیگری نیز از آن استفاده کند. همچنین با استفاده از فیلترها و زیباتر شدن عکس ها،‌ لایک های پست شما نیز بیشتر می شوند. زیبایی بصری یک محتوا اولین چیزی است که مخاطب با آن روبه رو می شود بنابراین خلاق بودن و کار کردن بر روی آن ارزشمند است.

چرا باید سیو اینستاگرام بخریم؟

■ سیو بالای پست ها سبب اعتماد بیشتر کاربران به شما می شود. در نتیجه در پیج های کسب و کار باعث فروش و درآمد بیشتر می شود‌.

■ محبوبیت شما را در الگوریتم های اینستاگرام بالا می برد و شاخص شدن پیج شما را به دنبال دارد.

■ پست شما به اکسپلور می برد و سبب بیشتر دیده شدن و لایک شدن پست های شما می شود.

■ سیو بیشتر پست ها کیفیت کار شما را نمایان کرده، مخاطب بیشتری جذب می کند و سبب بالا رفتن تعداد فالوورها می شود.

خرید بوک مارک در مقابل هزینه ناچیزی که پرداخت می کنید، سودآوری شما را چند برابر می کند. البته خرید سیو اینستاگرام از یک سایت قابل اعتماد نیز از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید‌. امروزه به علت گسترش کارهای اینترنتی در مقابل، کلاهبرداران زیادی نیز فعالیت می کنند و به فروش سیو اینستاگرام فیک مشغول می باشند. و باید این خرید و هزینه از سایت یا افراد قابل اعتمادی باشد.

خروج از نسخه موبایل