چاپ مش در سرزمین چاپ

چاپ مش

چاپ روی صفحه یک تکنیک چاپی است که اصطلاحا به آن چاپ مش گفته میشود که برای انتقال جوهر بر روی یک بستر استفاده می‌شود، مگر در مناطقی که توسط یک شابلون مسدودکننده به جوهر نفوذ ناپذیر است. یک تیغه یا اسکاج در سراسر صفحه حرکت می‌کند تا روزنه‌های مش باز را با جوهر پر کند، و یک ضربه معکوس باعث می‌شود صفحه به‌طور لحظه‌ای در امتداد یک خط تماس، بستر را لمس کند. این باعث می‌شود که جوهر زیرلایه را خیس کند و از روزنه‌های مشبک بیرون کشیده شود، زیرا صفحه پس از عبور از تیغه به عقب برمی‌گردد. یک رنگ در یک زمان چاپ می شود، بنابراین می توان از چندین صفحه برای تولید یک تصویر یا طرح چند رنگ استفاده کرد.

اصطلاحات مختلفی برای آنچه در اصل همان تکنیک است استفاده می شود. به طور سنتی، این فرآیند را چاپ روی صفحه یا چاپ سیلک می نامیدند، زیرا از ابریشم در این فرآیند استفاده می شد. به آن چاپ سريگراف و سريگراف نيز مي گويند. در حال حاضر، نخ های مصنوعی معمولا در فرآیند چاپ روی صفحه استفاده می شود. محبوب ترین مش در استفاده عمومی از پلی استر ساخته شده است. مواد مشبک با کاربرد خاصی از نایلون و فولاد ضد زنگ در دسترس چاپگر صفحه وجود دارد. همچنین انواع مختلفی از اندازه مش وجود دارد که نتیجه و ظاهر طراحی نهایی روی مواد را تعیین می کند.

چاپ مش چیست ؟

انتقال هر نوع طرح ، تصویر و نوشته مورد نظر به کمک دستگاه های دیجیتال بر روی مش را چاپ مش می گویند.

سفارش چاپ مش شیشه:

مش بر روی سطوح گچی ، سیمانی و رنگ شده نمی چسبد و مناسب نیست و شما برای استفاده بر روی سطوحی مانند شیشه ، چوب ، پلاستیک و فلز می توانید از استیکر و مش بهره بگیرید که طبیعا شیشه مناسب ترین نوع آن است.

چاپ برچسب روی شیشه مغازه:

در صورتی که می خواهید تبلیغاتی را روی شیشه مغازه و فروشگاه خود نصب کنید دو گزینه پیش رو خواهید داشت: استیکر و مش

در صورتی که ورود نور به داخل مغازه و همین طور اشراف شما به خارج مغازه برایتان اهمیت دارد حتما به سراغ مش بروید و در غیر اینصورت استیکر مناسب شماست.

سفارش آنلاین چاپ مش:

برای ثبت سفارش محصولات چاپی از جمله مش نیازی به صرف وقت اضافه برای مراجعه به چاپخانه ندارید و می توانید از طریق ارتباط گرفتن با مجموعه سرزمین چاپ از طریق واتساپ و تلگرام سفارش خود را ثبت نمائید و بعد از آماده شدن سفارش ، آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

منابع این مقاله: ویکی پدیا و سرزمین چاپ

خروج از نسخه موبایل