پیروزی شیرین والیبالیست‌های مس کرمان در گام نخست

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” پیروزی شیرین والیبالیست‌های مس کرمان در گام نخست ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پیروزی شیرین والیبالیست‌های مس کرمان در گام نخست

تیم والیبال مس کرمان در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، دست به کار بزرگی زد و بازی باخته برابر توپکا بابلسر را تبدیل به پیروزی کرد.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز؛ تیم والیبال مس کرمان در اولین بازی خود در مسابقات لیگ دسته یک کشور، توانست توپکا بابلسر را شکست دهد.

در این بازی که در سالن تربیت کرمان برگزار شد، والیبالیست‌های مس کرمان در حالی که با نتیجه 2بر1 از حریف قدرتمند خود عقب بودند، در نهایت بازی را با نتیجه 3بر2 به سود خود پایان دادند.

در ست اول این بازی تیم توپکا با نتیجه 25بر22 به پیروزی رسید اما در ست دوم تیم مس با نتیجه 25 بر 20 به برتری دست یافت.

2023092302340746

در حالی که ست سوم این بازی با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم توپکا خاتمه یافته بود اما تیم مس در ست چهارم و در یک نبرد بسیار حساس و نفس گیر به برتری 25 بر23 دست یافت تا کار به ست پنجم بکشد.

در ست پایانی این بازی بازیکنان شایسته مس کرمان با رشادت موفق شدند با نتیجه 15 بر 11 به بتری دست یابند تا فاتح این بازی و امتیاز آن باشند.

تیم والیبال مس کرمان با ترکیبی از بازیکنان شایسته و بومی استان کرمان در برابر رقبای تا بن دندان مسلح خود در رقابت های لیگ یک، باردیگر ثابت می کند که نبض والیبال در کرمان همچنان در حال تپیدن است و بازیکنان شایسته مس کرمان در بازی اول خود این موضوع را با غیرت و شایستگی اثبات کردند.

این تیم در هفته دوم رقابت های خود روز جمعه هفتم آنلاین ماه در تهران برابر تیم نیروی زمینی به میدان خواهد رفت.

در این بازی محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل باشگاه به همراه محمد کهندل از اعضای هیئت مدیره و رضا امیر سیف‌الدینی مشاور عالی باشگاه مس کرمان در کنار سایر هواداران حاضر در سالن این بازی را از نزدیک مشاهده کردند و در پایان مسابقه نیز با حضور در رختکن تیم مس کرمان به اعضای این تیم خسته نباشید و خدا قوت گفتند.

20230923024058298

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا