وی آر اف میدیا midea  چیست و چه کاربردی دارد ؟

جریان مبرد متغیر (VRF) که به عنوان حجم مبرد متغیر (VRV) نیز شناخته می شود، یک فناوری تهویه مطبوع است که در آن از یک مبرد برای خنک کردن و گرم کردن محیط استفاده می شود. مانند یونیت های مینی اسپلیت، در سیستم VRF، مبرد توسط یک یونیت خارجی که در خارج نصب شده و بدون بهره مندی از کانال های مختلف و لوله های متعدد در داخل ساختمان به واحدهای داخلی تحویل داده می شود.

سیستم های VRF از یک موتور با سرعت متغیر (اینورتر) و جریان مبرد متغیر برای گرمایش و سرمایش استفاده می کنند، برخلاف واحدهای معمولی که از سیستم جرقه زنی استفاده می کنند. استفاده از کمپرسورهای اینورتر در چنین وسایلی باعث کاهش مصرف برق و بار گرمایش یا سرمایش کمتری می شود. چندین واحد داخلی در یک مدار بسته با طراحی مدولار امکان ارتقاء سیستم را فراهم می کند.

همچنین سیستم های VRF به کاربران این امکان را می دهد که گرمایش و سرمایش را در هر اتاق (یا منطقه) به صورت جداگانه و یا در برخی واحدها، گرمایش و سرمایش را به طور همزمان کنترل کنند. مزیت کمپرسورهای دور متغیر این است که با استفاده از فناوری VRF انرژی بسیار کمی برای گرمایش و سرمایش مصرف می‌کنند که گاهی تا 55 درصد در هزینه برق صرفه‌جویی می‌کنند. این صرفه جویی به بازگشت سریعتر سرمایه و گرمایش و سرمایش کارآمدتر تبدیل می شود سیستم VRF چگونه کار می کند؟

هنگامی که سیستم وی آر اف میدیا فعال می شود، سیستم به طور خودکار دمای اتاق تنظیم شده توسط کاربر (یا کنترل کننده مرکزی) و همچنین دمای بیرون را ثبت می کند. سپس منطق خود را اعمال می کند و کمپرسور در سطح مورد نیاز برای دستیابی به شرایط راحتی داخلی مطلوب عمل می کند.

هنگامی که یونیت داخلی دیگری فعال می شود، با توجه به بار درخواستی، واحد خارجی نیازهای تمام یونیت های داخلی را مجدداً محاسبه می کند و بار کمپرسور را افزایش می دهد. توانایی یک سیستم VRF برای انطباق با شرایط خارجی “قابلیت پنهان کاری” آن است و آن را در مقایسه با سیستم های خنک کننده آب در چیلر و کاست سنتی بسیار کارآمد می کند.

برای راحتی بیشتر، باید از نوسانات دما در اتاق اجتناب شود. در سیستم های معمولی، کمپرسور روشن یا خاموش است. بنابراین، هنگامی که کمپرسور روشن یا خاموش می شود، تغییراتی در مبرد و دمای اتاق رخ می دهد. از آنجایی که سرعت کمپرسور سیستم وی آر اف میدیا قابل تنظیم است، این سیستم می تواند به طور مداوم برای مدت زمان طولانی تری کار کند. فناوری ابتکاری کمپرسور سیستم VRF جریان مبرد را دقیقاً مطابق با نیاز هر قسمت از ساختمان به واحدهای داخلی نصب شده در آنها هدایت می کند.

این عملکرد به سیستم اجازه می دهد تا گرما یا سرما را بر اساس نیاز و خواسته ساکنین بدون هیچ گونه لرزشی در ساختمان توزیع کند. از آنجایی که سیستم های VRF نیازی به کانال کشی ندارند، از افت دما رنج نمی برند. در عوض، دمای هوا با عبور از مجاری یک سیستم تهویه مطبوع سنتی کاهش می یابد. در نتیجه گرمایش و سرمایش پایدار با راندمان انرژی بالا دریافت می کنیم.

مزیت دیگر این نوع سیستم تهویه مطبوع کاهش صدای محیط نسبت به سیستم های تهویه مطبوع سنتی است.

سیستم وی آر اف میدیا تنها به عنوان یک سیستم خنک کننده، یک سیستم پمپ حرارتی و یک سیستم بازیابی حرارت است که می تواند به طور همزمان گرم و خنک شود. یک سیستم معمولی شامل حداقل یک واحد خارجی، چندین واحد داخلی، لوله‌کشی مبرد و کابل‌های ارتباطی است.

هر واحد داخلی توسط کنترل از راه دور سیمی خود کنترل می شود و برخی از مدل ها نیز سیستم های کنترل از راه دور بی سیم و کنترل کننده های متمرکز را برای کنترل همه واحدهای داخلی از یک مکان ارائه می دهند. یونیت های خارجی سبک هستند و فضای کمی را اشغال می کنند که به شما امکان می دهد بدون نیاز به نصب زیرساخت های اضافی بر روی پشت بام یا پشت بام یک یونیت خارجی نصب کنید.

ویژگی های وی آر اف میدیا

عملکرد بالا و عملکرد بی صدا

قابلیت ترکیب یونیت های داخلی (چند واحد داخلی از مدل های مختلف را می توان همزمان استفاده کرد).

Midea VRF مجهز به کمپرسور اینورتر است که مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

محدوده عملکرد بالا در محیط سرمایش و گرمایش

مبرد مورد استفاده R140a است

قسمت بیرونی آن کوچک است و به راحتی قابل جابجایی است.

قابلیت تعویض خازن اصلی با خازن یدکی در مواقعی که خازن اصلی مشکل دارد و نیاز به تعمیر دارد.

قابلیت لوله کشی در طول های زیاد

طول کل لوله های عمودی، افقی و شاخه ای می تواند به 250 متر برسد.

اختلاف ارتفاع دو شاخه 15 متر است.

هر واحد را می توان به طور جداگانه کنترل کرد.

دارای تکنولوژی بازیافت روغن است

سیستم ضد یخ هوشمند

نصب آسان

نظارت و کنترل خودکار دما

شرکت میدیا دارای یونیت های دیوار داخلی، یونیت های سقف زمینی، کانال های یک طرفه و دو طرفه و همچنین کانال های فشار کم و فشار قوی است.

محدوده سرمایش 5- تا 48 درجه سانتیگراد است

محدوده دما -15 تا 27 درجه سانتی گراد چرا وی آر اف میدیا؟

شرکت چین مدیا از فناوری هایی استفاده کرده است که محصولات خود را در تولید این سیستم تهویه مطبوع منحصر به فرد کرده است. اگر به دنبال بررسی دقیق و جامع انواع برندها برای خرید VRF هستید، می توانید با نگاهی به مزیت های این برند تصمیم بهتر و آگاهانه تری بگیرید.

این سیستم و متعلقات آن سبک وزن بوده و در بسیاری از موارد نیازی به افزایش مقاومت سقف نخواهد بود.

قطعات برند میدیا قابل تعمیر هستند و در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی قطعات را با قیمت مناسب تعمیر یا تعویض کنید.

دامنه تولید گرما و سرما توسط این سیستم VRF بسیار گسترده است و می تواند نیاز کاربران را به خصوص در فضاهای بزرگ برطرف کند.

مبرد مورد استفاده در محیط VRF بازیابی می شود و می توان دوباره از آن استفاده کرد.

استفاده از تکنولوژی بازیافت روغن در این سیستم تهویه

مشخصات فنی وی آر اف میدیا

هنگام مطالعه مشخصات فنی Media VRF باید گفت که این سیستم از بلوک های خارجی و داخلی تشکیل شده است. یونیت بیرونی میدیا می تواند به تعداد زیادی واحد داخلی متصل شود، تا 64 واحد برای آخرین VRF این برند. بسته به شرایط ساختمان، بودجه و طراحی ساختمان می توان از واحدهای داخلی مختلف برای استفاده از این سیستم تهویه استفاده کرد. تنوع یونیت های داخلی در VRF Media بسیار زیاد است و بسته به شرایط هر ساختمان می توانید از گزینه مناسب استفاده کنید. پس از بررسی مشخصات VRF Media باید گفت که این سیستم تهویه مطبوع به گونه ای طراحی شده است که از مصرف کم انرژی، سرمایش و گرمایش بهره مند باشد. بر اساس مدل VRF می توان سرمایش یا گرمایش را به طور همزمان یا جداگانه انجام داد. با چنین تنوع گسترده ای از گزینه ها برای سیستم های وی آر اف میدیا ، لازم است از مشاوره متخصصان در این زمینه استفاده کنید. گروه کولر گازی Best یکی از واردکنندگان کولر گازی MIDEA در ایران می تواند به بهترین نحو پاسخگوی سوالات تخصصی شما در این زمینه باشد.

سوالات متداول

مزیت سیستم تهویه مطبوع مدیا VRF نسبت به برندهای دیگر چیست؟

وزن سبک تجهیزات، قابلیت بازیافت مبرد، سهولت استفاده، نصب آسان، مزایای سیستم ضد یخ هوشمند، سطح صدای کم و عملکرد دلپذیر و دلپذیر با قیمت مناسب از مزایای VRF است.

وی آر اف میدیا چقدر هزینه دارد؟

با توجه به انواع مختلف این دستگاه ها و قیمت های متفاوت، امکان انتخاب مبلغ ثابت برای این دستگاه ها وجود ندارد. با این حال می توان گفت که قیمت VRF در سایت mideahome.ir نسبت به سایر مراکز عرضه مناسب و رقابتی تر است.

برای خرید وی آر اف میدیا چه باید کرد؟

با تماس با کارشناسان برتر فروش سایت mideahome.ir می توانید اطلاعات کاملی در مورد مدیا VRF بدست آورید و در صورت نیاز با قیمت بسیار مناسب سفارش خود را ثبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا