وزیر بهداشت با رئیس جمهور سوئیس و وزرای بهداشت برخی کشورها دیدار می‌کند

سرطان |سلامت روان

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت با بیان اینکه دکتر عین اللهی در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت سخنرانی خواهد کرد، از دیدار وی با رئیس جمهور سوئیس و وزرای بهداشت برخی از کشورها نیز خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر محمد حسین نیکنام از برگزاری هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت در تاریخ یکم تا هفتم خرداد ماه سال جاری با حضور بیش از 190 عضو این سازمان در ژنو خبر داده و در ادامه عنوان کرد: سه محور اصلی. بحث در این مجمع عمومی، عبارت است از فراگیری پوشش همگانی سلامت، ارتقای کمی و کیفی خدمات فوریت های سلامت و همچنین می تواند از سلامت بهتر توام با آسودگی بیشتر باشد.

وی افزود: در این نشست در حوزه بیماری‌های مهم غیر واگیر، موضوعات مرتبط با بیماری‌های غیر واگیر، سرطان رحم، سلامت روان آپی لپسی (صرع)، بیماری‌های ناشی از مصرف مواد غذایی، بیماری‌های دهان. و دندان و چاقی و در حوزه بیماری‌های واگیر، در موضوعات موضوعاتی مانند ایدز، هپاتیت، سل، مننژیت، آنفلوآنزا، فلج اطفال، مقررات بین‌المللی، سلامت مورد بحث قرار خواهند گرفت.

مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت با بیان اینکه دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه عمومی پیرامون مباحث بهداشتی و درمانی و همچنین در مورد حفظ سلامتی در مورد رژیم غذایی و در حمایت از تصمیمات مربوط به سخنرانی خواهد کرد. سخنرانی ضمن برشمردن موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کووید 19، به ویژه با توجه به نکاتی که علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور به دست آمده است، بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران اصول استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها از جمله ها. اسلم، اگر دوست دارید.

این نوع و قالب نباید تحت تأثیر تعداد کاربران و تعداد کاربرانی که در فرآیند استفاده کرده اید قرار گیرد. گزیده ها: لیستی از گیرندگان و تعداد گیرندگانی که در لیست سفر مشخص نشده اند، بعداً نمایش داده می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر نیکنام: وزیر بهداشت در این سفر همچنین گفت: با وزرای بهداشت قطر، عمان، سوریه، هند، کوبا، و دیدار لبنان و پیرامون همکاری های مشترک در خصوص بهداشتی، درمانی و آموزشی، گفت: و گو خواهد کرد.

انتهای پییم

خروج از نسخه موبایل