وجود بیش از ۵۰۰۰۰ پلیس افتخاری در کشور/ ساخت ۵۰۰۰۰ واحد مسکونی سازمانی در دستور کار فراجا

Есна/خراسان شمالی اثاثیر نریو نیروی حسینی فراجا از وجود بیش از 50 هزاز بلیس فتکری در کیشور خبر داد.

سردار محمد زارعی با حضور در ستاد فرماندهی ارتش خراسان شمالی در نشست خبرنگاران این استان در تاریخ 26 تیرماه با بیان اینکه منطقه در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه نیست، گفت: فراجة تر شده و حوزة کاری آن روز به روز در حال بروز است.

وی گفت: بنابراین این موضوع در وهله اول نیاز به مصرف انرژی لازم دارد.

سردار زارعی همچنین افزود: این افراد برای حضور در مکان افتخاری داوطلب شدند و در این میان کارکنان دانشگاه دانشجو و دانشجو گرفتند.

وی ادامه داد: این افراد معمولا در امور فرهنگی کمک می کنند و البته گاهی نظرات جامعه را هم ذکر می کنند که ما از آن استفاده نمی کنیم.

اثاثین نریو نیروی فراجا بیان کرد: فراجا بریا این درونده درید بریا هندی برای اندا ها فراجا بریا فراجا درین فایرادی برای اهن ها فراجا ها فیلمبرداری شده است که از آنها ساخته شده است که ۱۳۹۷/۲/۱۳۹۷. ۲۰ ۲۱

وی در ارتباط با جذب نیروهای خانم نیز گفت: به کارگیری نیرو در فراجا متناسب با ماموریت است، تصمیم گیری برخی از ماموریت ها فقط توسط آقایان می گیرد و عمده ماموریت هایی که در نیروی مدیریت نیز توسط آقایان می گیرد.

سردار زارعی افزود: در برخی از ماموریت ها نیازی به حضور ارتش زن نیست که البته حداقل نیاز در این بخش مورد نیاز است و کمبودی برای دسترسی به ارتش زن وجود ندارد.

वी दर बेश एन सवाल के है फराजा है बराजा बा अधा अा अान के आस आस आस आस आस आस के के के؟ تعليق داد: شرايط استخدام در فراجا بريا همه عرض المزيد است اما بايد را بريا بريا بيد در کينگرين.

دستیار نیروی انسانی فرجا با بیان اینکه تقریباً هر روز در کشور شاهد هستیم که نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود شهید یا فراری می شود، تصریح کرد: بنابراین باید افرادی که دارای روحیه رزمندگی، ایثار و خدمت هستند جذب شوند. besanhen و ولايات مدار besanhen.

وی در ادامه با اشاره به مسکن و ساخت مسکن برای نیروهای اداری گفت: مسکن کارکنان یکی از اولویت های اصلی منطقه است و تقریباً در برخی شهرهای متوسط ​​60 تا 70 درصد از بودجه یک خانوار هزینه می شود. در مورد مسکن. .

سردار زارعی تاکید کرد: از این رو ستاد مرکزی و پس از آن ستاد استانی در استان به شکلی در آمد که فرماندهی ستاد استان فرماندهی نیروی اداری همان استان است و وظیفه شناسایی زیرساخت ها مانند زمین است. و امکانات مورد نیاز است و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: ساخت حدود 50 هزار واحد این سازمان در چارچوب کار است و مقدمات آن آغاز شده است و ساخت و ساز در برخی نقاط کشور و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در طول پنج سال انجام شده است. دوره، این موضوع محقق خواهد شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل