هشدار تنش دمایی در استان تهران/مصرف انرژی مدیریت شود

تهشا ت تش / / /ر / / / / / / / / / / /

مدیر کل مدیریت بحرانی تهران از هشدار هشدار گرد و خاک در استان تهران خبر داد و در خصوص احتمال تنش دمایی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش گرما از همه مردم میخواهیم مصرف انرژی را مدیریت کنند.

آیا می خواهید این مقاله را بخوانید؟ حامد یزدی آنلاین بعد از شنبه در جمع خبرنگاران از هشدار هشدار هشدار وزش باد و گرد و خاک در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس گزارش های هواشناسی وزش باد شدید و نسبتاً شدید در استان پیش بینی شده است.

یزدی آنلاین با بیان اینکه طبق گزارشات زمان شروع ورزش باد از امروز شنبه 18 تیر ماه آغاز و تا فردا دوشنبه 20 تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد: وزش باد شدید ویژه در ساعات عصر و شب با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است. برآورد

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به خطرات این وزش باد: احتمال وقوع اجسام از ارتفاع و سازه های نیمه کاره، ریزش موقت گرد و خاک و کاهش و کاهش کیفیت هوا و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی وجود دارد که در این زمینه وجود دارد. این فایل توسط کاربر بازیابی خواهد شد.

وی در خصوص احتمال شکستن درختان فرسوده، امکان آسیب به سازه ها و تابلوهای تبلیغاتی هشدار موقت و عنوان داشت: در خصوص مستحکم سازی تابلوهای تبلیغاتی و سازه های موقت هشدار میدهیم تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

یزدی آنلاین در خصوص افراد مبتلا به بیماری های خطرناک و سالمندان در فضای باز با توجه به احتمال گسترش گرد و خاک نیز هشدار داد و بیان کرد: از مردم میخواهیم نسبت به محافظت از ایجادات حساس به گرد و خاک، عدم پارک خودروها در کنار درختان. شما می توانید از این ویژگی به عنوان یک ابزار استفاده کنید و می توانید از صفحه کلید و فایل صوتی و همچنین داده ها استفاده کنید.

وی اظهار داشت: تداوم گرما و افزایش دما نیز توسط سازمان هواشناسی پیش بینی شده است که در این 2 تا 4 درجه افزایش دما داشته است و در خصوص خطر گرمازدگی هشدار می دهد.

یزدی آنلاین با اشاره به افزایش گرما در مورد مصرف انرژی و جلوگیری از ایجاد حریق در مراتع نیز گفت: با افزایش دما احتمال تنش برای محصولات کشاورزی و صنایع وابسته وجود دارد و توصیه اکید در خصوص جلوگیری از ایجاد حریق در مراتع است و همچنین. به موازات افزایش گرما با افزایش مصرف انرژی مواجه می شود که نیاز به مصرف و مصرف بهینه برق و پرهیز از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعت تا غروب است و به همه مردم توصیه می کنیم در این زمینه باید توجه داشته باشید که تا خدایی نکرده باشید. در این مورد، موسیقی رایگان است.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا