موفقیت بخش خصوصی منجربه توسعه کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز قزوین ؛ هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین در گفتگو بین دولت و بخش خصوصی استان قزوین گفت: ایجاد شفافیت و رفع موانع بر سر راه تولید به توسعه کشور کمک می کند و یکی از راه هایی است که باید انجام شود. اقدامات زیادی در این زمینه انجام می شود. ‘این مهم است.

وی افزود: کشورهای صنعتی موفق در راستای شفاف سازی و رفع موانع بسیار خوب عمل کرده اند و حتی بسیاری از کشورهای منطقه در این زمینه گام برداشته اند که این اهمیت موضوع را نشان می دهد.

استاندار قزوین گفت: باید همه امکانات لازم برای بخش خصوصی در نظر گرفته شود و اقدامات و تلاش های بخش خصوصی نباید با قوانین دست و پا گیر و عدم شفافیت در مسائل مالیاتی و دولتی به چالش کشیده شود.

جمالی پور افزود: در استان قزوین هماهنگی خوبی برای حفاظت از بخش تولید وجود دارد و بین دولت و بخش خصوصی یک رابطه دو طرفه وجود دارد و هر اقدامی که برای حمایت از بخش خصوصی باید در استان انجام شود وجود دارد. قطعاً در دستور کار است. “

وی اظهار داشت: موفقیت و موفقیت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می شود و ما باید از طریق همکاری و تعامل بین بخشهای خصوصی و دولتی شرایط را برای توسعه کشور فراهم کنیم.

استاندار قزوین تأکید کرد: مصوبات مورد بحث در این جلسات باید از قبل کاملاً بررسی شود.

48

خروج از نسخه موبایل