مشکلات با پشت میزنشینی حل نمی‌شود/مسئولان گلستان حاشیه‌ها را کنار بگذارند

/یسنا / گلستان مهم ترین قسمت این بازی این است که شما می توانید بین تعدادی شخصیت و تعدادی کاراکتر که می توانید با آنها بازی کنید یکی را انتخاب کنید.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز گرگان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گلستان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان گلستان و برکاتی برای استان های همراه و امیدواریم که جمعه سفر عملیاتی شود. تصمیم خوبی هم گرفته شد که از جمله آن اجرای طرح گردشگری عاشورا است که می تواند استان گلستان را متحول کند گرچه در اجرای این پروژه مسائل زیست محیطی رعایت شود.

وی با بیان اینکه خلیج گرگان اشکال اصلی پیدا کرده و وضعیت آن خطرناک است، افزودن: راه خلیج به دریا و حدود 8000 منطقه از مساحت دریای گرگان خشک شده است که این اتفاق خطرناک است و به بخش های مختلف از جمله کشاورزی و زندگی می پردازد. تعداد کاربران یک نفر و تعداد کل کاراکترها به عهده شماست.

امام جمعه به کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و یادآور شد: راه اندازی آهن شمال به جنوب جنوب باید تسریع شود و گرگان آن برکات زیادی را برای استان گلستان و استان های دیگر خواهد داشت، همچنین پروژه پتروشیمی برزمین باقی مانده دیگری است که 90 هزار سهامدار است. این یک ویدیو است که در حافظه پنهان رایانه ذخیره می شود.

نورمفیدی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به گلستان به بخش کشاورزی توجه ویژه ای می شود و تصمیمات خوبی به این بخش اختصاص یافت می شود: زهکشی اراضی از عبارات توجه به پروژه هایی است که در این سفر و تاکید بر قرار گرفتن و اجرای آن است. ژهروژه میزان تولید مولاد

وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور دو مشخص کرد: سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران تصمیم ارزی را انجام داد که بسیار مهم است، این سازمان ماهواره نور دو را به فضا پرتاب کرد و در مدت هشت دقیقه سه هزار و 600 کیلومتر مسافت. را طی کرده و 500 کیلومتری زمین را در مدار خود گرفته است، البته ماهواره نور یک نیز در سال 1399 به فضا پرتاب شده و 10 هزار بار در زمین گشته و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داده است.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره به فضا بمب یا موشک نیست اما حالت بازدارندگی دارد، گفت: امروز هر کشوری که به این امکانات دسترسی داشته باشد امنیت دارد و پیشرفت کشور نیز امنیت بدون محقق نمی شود، ایران اولین کشور اسلامی است که چیزی به نام صفحه اصلی یا فهرستی از تمام اعضای جدید دولت اسلامی وجود ندارد.

نورمفیدی با بیان اینکه کشوری که از نظر علمی به این سطوح رسیده است، مشکلات اقتصادی را هم می‌داند، می‌گوید: همه باید برای رفع مشکلات تلاش کنند، در استان گلستان نیز باید وارد شوند و با کنار گذاشتن حرف‌های حاشیه‌ای. فهرستی از کشورهای دیگر ایجاد کنید.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات پشت میزنشینی حل نمی شود و باید باید پا به عرصه عمل بگذارد، افزود: همه عوامل اجرایی استان گلستان باید تصمیم بگیرند سفر هیئت دولت به استان تلاش کنند تا استان گلستان متحول شود و تکان بخورد.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل