مردم مراقب پیامک‌های جعلی «سهمیه سوخت جبرانی» باشند

بیگ نیوز/ اصفهان رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی اصفهان گفت: مردم مراقب سوخت گیری سهمیه ها با پیامک جعلی باشند و اطلاع رسانی لازم و جامع در خصوص تخصیص سهمیه استرداد به صورت رسمی اعلام می شود.

بهمن علیپور در گفت وگو با بیگ نیوز، برای دریافت چند پیامک سهمیه سوخت جبرانی، اظهار کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در اطلاعیه ای نسبت به سوء استفاده از اطلاعات محرمانه بانکی و شخصی با ارسال لینک های جعلی برای ثبت نام، هشدار داده است. سهمیه جبرانی سوخت

وی گفت: بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، همزمان با اعلام وزیر نفت مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت جبرانی ویژه برای دارندگان خودرو و موتورسیکلت، مردم اخبار و اخبار جعلی را ارسال کردند. “افراد در سایت های جعلی و پیوندهایی برای ثبت نقل قول.” آنها سوخت جبرانی را اجرا می کنند، بنابراین اطلاعات بانکی و شخصی محرمانه را به سرقت می برند.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی اصفهان با اشاره به اینکه در اخبار دریافتی، کلاهبرداران از این طریق لینکی را به صورت پیامکی برای شهروندان ارسال می کنند، تصریح کرد: کلاهبرداران از کاربر می خواهند که به لینک درج شده مراجعه کند. پیامک. برای دریافت قیمت غرامت سوخت متاسفانه، پس از آن، مردم به سایت های فیشینگ هدایت می شوند.

وی با تاکید بر آگاهی عمومی از تکنیک های کلاهبرداری پیامکی، گفت: اطلاعات لازم و جامع در خصوص تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به صورت رسمی اعلام می شود و مردم از مراجعه به سایت ها و لینک های مشکوک و نامعتبر که از طریق پیامک ارسال می شوند، خودداری کنند.

علیپور تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمامی پمپ بنزین های استان اصفهان فعال هستند، امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت و سهمیه 1500 دلاری بنزین وجود دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا