مراسم تودیع مدیرکل سابق و معارفه سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” مراسم تودیع مدیرکل سابق و معارفه سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بخش خصوصی |تورم

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان سمنان، در این مراسم که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و کارکنان اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد از زحمات سید حسین شاهچراغ مدیرکل سابق، قدردانی و محمد مهدی زینتی به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، معرفی شد.

سید حسین شاهچراغ مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این مراسم به بیان گزارش عملکرد این اداره کل در سال گذشته و اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با حوزه مهارت‌آموزی در سطح استان سمنان پرداخت و تصویب و جذب اعتبارات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در راستای توسعه و تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و نیز جذب کمک‌های مالی خیرین و حمایت بنگاه‌های اقتصادی استان را از جمله اقدامات برجسته خود برشمرد.

جعفر کاشانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز در این مراسم، از همکاری مطلوب شاهچراغ مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در اجرای مصوبات شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی قدردانی نمود و تعامل و همکاری این اداره کل در پیشبرد اهداف وزارتخانه را بسیار مطلوب عنوان کرد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی و سرپرست معاونت مدیریت و توسعه منابع استانداری سمنان نیز در این مراسم بر ضرورت گسترش و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور و استان تاکید کرد و گفت: تخصیص اعتبار در راستای گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مؤثر در کشور و استان به شمار می آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی و سرپرست معاونت مدیریت و توسعه منابع استانداری سمنان در ادامه از سید حسین شاهچراغ به عنوان چراغ پرنور مدیران استان یاد کرد و بدرقه باشکوه همکاران در مراسم تودیع را نیز نشانه محبوبیت و موفقیت وی در جمع کارکنان دانست.

وی همچنین انتصاب محمد مهدی زینتی که از مدیران توانمند مجموعه فنی و حرفه‌ای استان است را حاکی از درایت و تدبیر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این حسن انتخاب سبب ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان و تقویت باورهای سازمانی آنان خواهد شد.

حمیدی ابراز امیدواری کرد با این انتصاب در دولت سیزدهم که دولتی جهادی و مردمی است شاهد تسریع بیشتر در امور و اجرای برنامه‌های نو و اقدامات مؤثر مهارت ‌آموزی در سطح استان باشیم.

امیر میمنت‌آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این مراسم، با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان از حضور مدیران کل قبلی این اداره کل در مراسم تودیع و معارفه که نشان از حمایت و همراهی آنان با مجموعه دارد قدردانی کرد و با اشاره به حسن انتخاب ریاست سازمان جهت انتخاب سرپرستی از خود مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای، این اقدام را سبب ایجاد روحیه و امیدآفرینی میان کارکنان دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تشکر از تلاش‌های سیدحسین شاهچراغ مدیرکل سابق این اداره کل گفت: شناخت بسیار مطلوب استاندار و مدیران استان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و نیز نگاه مطلوب معاون عمرانی استاندار سمنان به حوزه مهارت‌آموزی که آن را سرمایه‌گذاری می‌داند، قطعا حاصل اقدامات و عملکرد بسیار موثر مدیرکل سابق است که جای قدردانی دارد.

میمنت‌آبادی با بیان اینکه هرقدر دولت سرمایه‌گذاری بیشتری در تامین نیازها و ارتقای زیرساخت‌های این سازمان نماید، نتایج مطلوب آن را در پیشبرد برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی کشور و به خصوص تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال 1402 مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، مشاهده خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در چرخه تولید و توسعه کشور، خواستار توجه ویژه سازمان‌های دولتی و نهادهای غیبردولتی استان سمنان به توانایی‌ها و پتانسیل‌های فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه استان و کشور شد.

میمنت‌آبادی اختصاص اعتبار در راستای تجهیز مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای در دور اول سفر ریاست جمهور و نیز ترمیم وضعیت حقوق و مزایای پرسنل این سازمان را حاصل نگاه مثبت مقامات و به ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و خواستار توجه ویژه به نیازهای استان سمنان بویژه در بخش تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با اختصاص 200 میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان سمنان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را مهمترین اتفاق اخیر این سازمان عنوان کرد که پس از تصویب در شورای نگهبان، باعث تثبیت در جایگاه قانونی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و بدنبال آن افزایش کیفیت و ارتقای زیرساخت‌های مهارت‌آموزی در کشور خواهد شد.

میمنت‌آبادی با بیان اینکه 50 درصد تعهدات آموزش فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی اختصاص دارد، از مدیران آموزشگاه‌های آزاد و نیز علاقمندان به آموزش فنی و حرفه‌ای، جهت سرمایه‌گذاری در این حوزه با بهره‌گیری از قوانین موجود دعوت به عمل آورد.

محمد مهدی زینتی، سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمند سازی منابع انسانی است اظهار داشت: توانمندسازی نیروی انسانی سبب رشد و پیشرفت کشور خواهدشد و من در کنارکارکنان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بهره‌گیری از تجارب مدیران گذشته و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های نوین در راستای سیاست‌های سازمانی، تمام تلاش خود را در راستای توسعه کشور به کار خواهیم بست.

شایان ذکر است محمد مهدی زینتی سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، متولد 1361 شهرستان دامغان و دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک است که پیش از این رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران دامغان بوده است.

خروج از نسخه موبایل