مدیریت رسانه در هر استان باید متناسب با شرایط آن استان انجام شود

رسانه

بیگ نیوز/سیستان و بلوچستان نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت رسانه در هر استان باید متناسب با شرایط آن استان انجام شود گفت: سیستان و بلوچستان مفتخر به بهره مندی از ۲ مذهب است که قطعا باید هر ۲ مذهب مورد پوشش رسانه قرار گیرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان افزود: قطعا در مواقعی که هیجانات اجتماعی و اختلافات سیاسی شکل می‌گیرد، مدیریت رسانه کار آسانی نیست.

وی گفت: نوع خدمات عمرانی، درمانی، اجتماعی و علمی نظام در این استان عادلانه است.

آیت الله سلیمانی افزود: اینکه بتوانیم عدالت را در رسانه به گونه‌ای تقسیم کنیم که هم عزیزان سیستانی و هم عزیزان بلوچستانی از آن بهره‌مند شوند، کار ارزشمندی است.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان سهم منطقه بلوچستان در صدا و سیما بیشتر است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه نباید تنها تغذیه کننده درون استان باشد، گفت: کشورهای همسایه چون افغانستان و پاکستان نیازمند برنامه‌های ما هستند که لازم است متناسب با این اهداف برنامه ساخته شود.

وی بیان کرد: رسانه‌ها علاوه بر پوشش اخبار سیستان و بلوچستان باید برنامه‌هایی برای خارج از کشور نیز داشته باشند.

وی تصریح کرد: مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان برای حفظ اعتبار رسانه و نوع تقسیم رسانه، باید برخورد عادلانه‌ای برای ساکنان هر منطقه داشته است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی زاهدان با حضور معاون امور استان های رسانه ملی، معاونان استاندار،علما، سران طوایف و ریش سفیدان و خانواده معزز شهدا برگزار شد از محمود کردستانی مدیرکل سابق قدردانی و علیرضا کیخا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز این استان معرفی و منصوب شد.

در این مراسم کردستانی بعد از ٩ سال سکان هدایت صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان را به علیرضا کیخا واگذار کرد.

مسوول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، جانشین ستاد اقشار سپاه سلمان این استان و جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور از مهمترین سوابق کاری علیرضا کیخا مدیرکل جدید صدا و سیمای استان است.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا