ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

کانادا |ماهواره

“مایک گرینلی” سازنده “MDA” در یک بیانیه گفت: تصاویر گرفته شده توسط ماهواره های ما که به دلیل وجود شرایط آب و هوایی به فرد است، با سایر منابع تصویری از شرکت های تجاری رصد زمین، ادغام و تجزیه و تحلیل و تحلیل. اینها انواعی هستند که برای این منظور استفاده می شوند و در همان قسمت ذکر نشده اند.

وی افزود: ما مفتخریم که می‌توانیم از قابلیت‌های ماهواره‌های راداری خود استفاده کنیم و بتوانیم هر کاری را در توان خود برای کمک به دولت برای محافظت از محیط‌های مختلف انجام دهیم.

نرم افزار، داده و نرم افزار “MDA” دارای نام استاندارد MDA است و سخت افزار یا سخت افزار استاندارد ندارد. هیچ برنامه کاربردی در کانادا یا ایالات متحده وجود ندارد. مهمترین محصولات این شرکت شامل “کانادارم” است که توسط “شاتل فضایی ناسا” استفاده می شود و همچنین “کانادارم 2” و “دکستر” که توسط ایستگاه فضایی بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

“کانادارم” (Canadarm) مجموعه ای از بازوهای مکانیکی است که بر روی شاتل های فضایی و ایستگاه های فضایی نصب می شود تا بار و اجسام خارجی را در پیاده روهای فضایی جابجا کند. همچنین یک سریال “Kansa Fafai Khana Diada” و مجموعه ای از آهنگ ها وجود دارد.

رادار “MDA” سیستم کابلی رادار. به عنوان مثال، این شرکت ماهواره “Radarsat-2” را که از دسامبر 2007 دور سیاره ما میچرخد و همچنین فضاپیمای “Radarsat Constellation” ساخته شده است که در ژوئن 2019 بر فراز موشک “فالکون 9” متعلق به شرکت “اسپیسایکس” ساخته شده است. مدار زمین پرتاب شدند.

نسخه “اورجینال” نسخه “MDA” طراحی رایانه اصلاح شده است.

گزیده ای از جهان باز. برای مثال، شرکت “کاپلا اسپیس” (Capella Space) مستقر در کلرادو نیز تصاویر “SAR” از ماشین را در 24 فوریه روسیه ثبت کرده است و فضاپیماهایی که توسط شرکت “مکسار تکنولوژیز” (Maxar Technologies), “پلنت” (Planet) است. ) و بلکااسکای “(BlackSky) ادارات می شوند، عکسهایی از تهاجم روسیه به شهروندان و آنها گرفته اند. به عنوان مثال، “مکسار “اخیرا مجموعه ای از عکسها را منتشر کرده است که نشان می دهد خسارات سنگینی به فروشگاههای مواد غذایی، خانه ها و دیگر ساختمانهای خود می دهد. اپیرنظامی در شهر محاصره هشه

46

خروج از نسخه موبایل