فیشیال صورت چیست؟ مزایا و معایب فیشیال صورت

پوست صورت یکی از روش های جدید پزشکی و زیبایی برای مراقبت از پوست است. این روش چند مرحله ای پوست را روشن می کند و آن را جوان و زیبا نگه می دارد. اگر از آکنه، جوش، لک، پوست بیش از حد خشک یا چرب، منافذ باز پوست رنج می برید، همراه با انواع ماسک های خانگی و صورت، درمان صورت می تواند راهگشا باشد. .مسئله

اگر نمی دانید فیشال صورت چیست، بهترین روش برای تمیز کردن مشتری چیست و چگونه این کار را انجام دهید و چه تاثیری روی پوست صورت شما می گذارد، در این مقاله با ما همراه باشید. همچنین اگر به پاکسازی و زیبایی پوست علاقه دارید و می خواهید به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید، در دوره آموزش فیشیال شرکت کنید.

فیشیال صورت چیست؟

اگر به اختصار پوست صورت را معرفی کنیم مجموعه ای از روش های مراقبتی مربوط به پوست صورت است و شامل انواع روش های نگهداری و زیبایی می باشد. هدف نهایی این روش بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش، نرمی و صاف شدن آن است. پاکسازی پوست یکی از درمان‌ها و خدمات زیبایی رایج در اسپا است و زمان مشخص یا محصول خاصی وجود ندارد. در واقع، هر فرآیند پاکسازی پوست بسته به نوع پوست و ویژگی های خاص پوست شما می تواند متفاوت باشد. در واقع برای انجام انواع روش های درمانی، تمامی این عوامل در نظر گرفته شده و سپس درمان های مختلف و محصولات مختلف مورد استفاده در روش انتخاب می شوند. به عنوان مثال، برای کسانی که پوست حساسی دارند، لایه برداری با ماسک طبیعی انجام می شود. برای اکثر افراد، پوست صورت به معنای پاکسازی عمیق آلودگی هاست، اما برخی از روش های آن فراتر از پاکسازی عمیق پوست است و مراحل مختلفی دارد.

مزایای فیشیال صورت چیست؟

تمرکز اصلی مراقبت از پوست صورت، بهبود وضعیت پوست با روش‌های طبیعی است که نتایج کوتاه‌مدت و بهبود وضعیت پوست را در دراز مدت ارائه می‌کند. مزایای این روش از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی باعث آرامش پوست، بدن و ذهن می شود و البته هدف اصلی آن بهبود وضعیت و ظاهر پوست است. یعنی چهره را روشن می کند، تیرگی پوست را برطرف می کند، به مرطوب شدن پوست کمک می کند، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد، لک های روی پوست را کاهش می دهد و به فرد اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

افراد به دلایل مختلفی دچار آکنه می شوند برخی از این روش برای درمان آکنه استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر می خواهند از خواص ضد پیری آن استفاده کنند. اگر تا به حال نام موخا را شنیده باشید، سوالات زیادی در مورد آن وجود خواهد داشت که فواید آن چیست؟ چگونه این کار انجام می شود؟ چند بار باید تکرار شود؟

دستگاه فشیال چیست؟

فیشال‌ها بسیار متنوع هستند و عملکردهای مختلفی دارند که می‌توانند به تحریک کلاژن سازی، پاکسازی عمیق و صاف کردن پوست کمک کنند. در واقع این فشیال ها نقش مهمی در نوسازی و درخشندگی پوست دارند. و اگر توسط یک متخصص آموزش دیده استفاده شود، تاثیر شگفت انگیزی روی پوست شما خواهد داشت.

مراحل انجام فیشیال پوست

همانطور که قبلا گفتیم، پوست صورت برای هر فردی می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی شامل مراحل زیر است:

مشورت با مشتریان

هر جلسه پوست صورت باید با یک مشاوره شروع شود. ممکن است از مشتری خواسته شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل بخش‌های مختلفی از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، میزان آبی که فرد روزانه می‌نوشد، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی که فرد در حال حاضر استفاده می‌کند، می‌شود. داروهایی مانند Retin-A یا سایر داروها می توانند روی پوست صورت تاثیر بگذارند و پس از یک جلسه مشاوره مشخص می شود که متخصص مناسب چه اقداماتی را برای شما انجام خواهد داد. معمولاً در مورد هر گونه بیماری پوستی از شما سؤال می شود تا درمان آسیب بیشتری به پوست شما وارد نکند.

پاکسازی پوست

ابتدا یک حوله یا نوار روی موهای مشتری می گذارند. سپس با استفاده از گلوله های پنبه یا پارچه مخصوص، از محصولات پاک کننده برای تمیز کردن لایه بیرونی پوست استفاده می شود. گاهی این مرحله دو بار تکرار می شود تا پوست کاملا تمیز شود. سپس با تابش نور بر روی پوست و استفاده از ذره بین، متخصص مربوطه به بررسی دقیق نوع پوست شما می پردازد تا نوع پوست شما و اینکه آیا پوست حساسی دارید یا خیر.

بخار دادن پوست

سپس صورت شما بخور گرم دریافت می کند. مه صورت باعث آرامش و از بین بردن جوش های سر سیاه و لکه های سفید به طور همزمان می شود. اگر پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است این مرحله را انجام ندهید.

لایه برداری

در مرحله لایه برداری پوست مرده از صورت برداشته می شود. گاهی اوقات از لایه بردارهای شیمیایی حاوی آنزیم ها و اسیدها استفاده می شود. لایه برداری عمیق تر برای کسانی که پوست حساسی ندارند انجام می شود.

استخراج جوش از زیر پوست

مراحل قبلی پوست و منافذ آن را شل می کند، بنابراین آلودگی ها و جوش های عمیق در این مرحله به راحتی پاک می شوند. این مرحله برای کسانی که سر سیاه و سفید دارند انجام می شود. اگر پوست حساس یا جوش های سرسیاه دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

درماپلنینگ

سپس پوست مرده و موهای بریده نشده با استفاده از تیغ مخصوص از روی پوست پاک می شود. فورا پوست شما را روشن می کند.

ماساژ پوست

ماساژ پوست صورت باعث بهبود جریان خون در پوست می شود. در نتیجه پوستی شاداب و تمیز خواهید داشت. ماساژ صورت احساس خوبی دارد و خستگی را از پوست صورت برطرف می کند. اگر نکات مهم در ماساژ صورت را برای نوسازی پوست رعایت کنید، می توانید با ماساژ عضلات صورت را شل کنید.

استفاده از ماسک صورت

سپس با توجه به نوع پوست و نیاز پوست از ماسک های مخصوص صورت گیاهی و شیمیایی برای سفت شدن پوست استفاده می شود. در این مرحله باید نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید از ماسک مناسب پوست خود استفاده کنید. برای جوان و شادابی هر چه بیشتر پوست از انواع ماسک های روشن کننده پوست استفاده می شود. بعد از ماسک می توانید از سایر محصولات تقویت کننده مانند سرم، مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده کنید.

هر چند وقت یکبار باید فیشیال پوست انجام شود؟

این از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالت ایده آل، این باید هر چند ماه یکبار انجام شود. یک ماه زمانی است که پوست به زمان نیاز دارد تا خود را تجدید کند. سعی کنید هر سه ماه یکبار، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل، صورت خود را انجام دهید. اگر می خواهید جوش های سرسیاه، جوش و آکنه را درمان کنید، باید این کار را بیشتر انجام دهید.

فواید کوتاه مدت و بلند مدت فیشیال پوست

بلافاصله پس از انجام این کار فواید کوتاه مدت پوست صورت را خواهید دید. پس از این روش، پوست کاملاً شاداب و تمیز به نظر می رسد. پوست نرم می شود و احساس رطوبت و آرامش کامل در پوست می کنید. آکنه روی صورت روشن تر می شود. با انجام منظم این کار به مرور زمان پوست شما زیباتر می شود. اگر روی صورتتان آکنه دارید، این کار را به طور مرتب انجام می دهید و آکنه محو می شود. پاکسازی پوست نیز می تواند به التیام پوست های حساس به ویژه در ماه های سردتر کمک کند.

فیشیال برای پیشگیری از پیری پوست

ماسک صورت یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از پیری پوست است. روش ویژه پیشگیری از پیری پوست در بسیاری از مراحل تفاوتی با روش معمول ندارد اما در مراحل پایانی از سرم ها و ماسک های مخصوص و مخصوص استفاده می شود. این مواد بیشتر در مناطق خاص مورد نیاز مشتری استفاده می شود.

با افزایش سن، پوست کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. این فرآیند به مرور زمان پوست را شل می کند. همچنین با افزایش سن، آمدن سلول‌های جدید به سطح پوست سخت‌تر می‌شود. برای جلوگیری از پیری پوست صورت ویژه با تکنیک های خاص کلاژن سازی در مرحله نهایی انجام می شود. گاهی اوقات آنها این کار را با برداشتن یک لایه میکروسکوپی از پوست برای تسریع رشد یک لایه جدید انجام می دهند. در برخی از تکنیک ها، زخم های بسیار کوچکی روی پوست ایجاد می شود که باعث تحریک تولید کلاژن می شود.

فیشیال کلاسیک چیست؟

کلاسیک فیس یکی از انواع خدمات نظافتی است که بدون استفاده از تکنولوژی پیشرفته و برقی به انجام امور نظافتی می پردازد. در این روش ابتدا پوست شما از هرگونه آلودگی پاک می شود. آنها این کار را با استفاده از آب میسلار انجام می دهند. سپس باید پوست را با صابون بشویید. سپس با کمک بخار داغ و شستشو جوش ها را از بین می برند. در نهایت با کمک انواع ماسک های مناسب پوست شما، پوست شما تقویت و بهبود می یابد.

با این تکنیک در مدت زمان کوتاهی بدون استفاده از فشیال های چندکاره پوستی شفاف خواهید داشت. انجام این روش حدود نیم ساعت تا یک ساعت از وقت شما را می گیرد.

آخرین کلمه

می توان گفت روش های درمان صورت به صورت طبیعی وضعیت پوست را بهبود می بخشد و در مدت زمان کوتاهی به زیبایی و سلامت پوست دست می یابد. البته فواید آن از پوستی به پوست دیگر متفاوت خواهد بود و نتایج نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی پوست و بدن را شل می کند، صورت را روشن می کند، تیرگی و خستگی را از بین می برد. پوست را مرطوب می کند، پیری را به تاخیر می اندازد و کل فرآیند پاکسازی، لایه برداری، تغذیه و آبرسانی را انجام می دهد. برای شفافیت و جوانی صورت . امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

خروج از نسخه موبایل