اقتصادی

فروش آنلاین بلیت اتوبوس متوقف شد؟

بررسی‌ها اما نشان می‌دهد فروش آنلاین اتوبوس بلیت سس از یک روز توقف کامل د یکی از این کسب و کارهای مسافرتی آنلاین توضیح می دهد «فروش اتوبوس بلیت از مبدأ تهران می شود و فقط بلیت دو شرکت اتوبوسرانی به صورت محدود عرضه می شود؛ چرا که این دو شرکت مسافربری به صورت سفارشی شرکت صنفی شرکت های مسافربری معترض هستند و با حذف می شوند. ما هم به عنوان کسب و کار آنلاین با قطع فروش اتوبوس های بلیت سایر شرکت ها از مبدأ تهران، فعلا و فقط بلیت اتوبوس های این دو شرکت را می فروشیم.»

شرکت های مسافربری در 20 دی ماه 1400 به شرکت های مسافربری و آژانس ها اطلاع دادند که پورسانت یا کارمزد فروش اینترنتی بلیت را به دو درصد کاهش می دهد، که برخی از مشاغل و کارهای آنلاین گفته اند مبلغ کارمزد قبل از سه تا پنج درصد بوده و با وضعیت جدید. ک ک ه م م و و و ز ز ز……….. ن و ه ه ه و ه ه و ه

برخی که از این کسب و کارهای آنلاین معتقدند این اقدام انجمن صنفی شرکت های مسافربری، نوعی انحصارگیری و بازی در زمین واسطه ها است، اما کانون احمد نوذری کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر گفته است که شرکت های فروش آنلاین از هر بلیت اتوبوس، تا پنج درصد. سود دریافت می کنند که فشار زیادی را به شرکت های حملونقل وارد می کند و برای همین در ابلاغیه جدید، تصمیم گرفته شده این کارمزد به دو درصد کاهش می یابد.

و مهم ترین چیزی که در مورد هزینه اتوبوس باید بدانید افزایش هزینه اتوبوس است.

اکنون سه کسب و کار آنلاین سفرهای آنلاین که مدعیاند بیش از 70 درصد از بازار فروش آنلاین اتوبوس های بلیت را در اختیار دارند، با انتشار بیانی های در اعتراض به این تصمیم، اعلام کردند “در روزگار اقتصادی و شرایط نگران کننده همه چیز، کسب و کارهای آنلاین نقشی جدی در این تصمیم گیری دارند.” تسریع ارائه خدمات و کاهش خرده مردم عزیز مشورمان داشته و با ارائه راهکاری و ابتکاری و صنعت حملونقل صنعت حملونقل بوده است.

حال، اما اقلیتی بار دیگر نقش آفرینی شده و در اقدامی بیسابقه، با استفاده از افراد سنتی-صنفی بر جامعه، تصمیم به فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های بین شهری گرفته شده تا در آستانه سفرهای نوروزی منتظر بازگشت به روزگار بازار سیاه بلیت اتوبوس و سردرگمی مردم باشند. . تصمیماتی که این روزها به نام “حمایت از حقوق افراد و شرکتهای مسافربری” از سوی “انجمن صنفی شرکتهای اتوبوسرانی” صادر شده است، ما کسب و کارهای آنلاین را در کنار جامعه و شرکتهای ارائه دهنده خدمات، به عنوان جدی نگران آینده خدمات حمل و نقل و حمل و نقل اتوبوسی کرده است. است.

کاهش دستوری، بدون توجیه و بیش از 50 درصد کارمزد فروش محصولات از کسب و کارهای آنلاین در این حوزه، شامل اشکالات متعددی است که در روزهای اخیر توسط آزمایش های مختلف از زوایای بسیار مورد بررسی قرار گرفته است، اما دوباره لازم است که این اقدام بیهیچ خطری، به نه توجه شود. نفع مردم و نه به نفع صنعت حمل‌ونقل و تغییر آن‌ها خواهند بود. خطر ضرر، همان خطر آسیب رساندن به کل بدن است.

چرا فروش آنلاین اتوبوس بلیت مسیر و محدود شد؟

برخی از ایرادات وارد شده به طرح فوق:

1- زیان ده بودن فعالیت آنلاین در این رده محصول و عدم شرکت ها به خدمات رسانی ذیل این شرایط (با توجه به این نکته که تمام هزینه های پشتیبانی بر روی شرکت های آنلاین ارائه دهنده این خدمات است.)

۲ ن ن ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت

۳- محدودیت‌های فناوری بین‌المللی، کاهش آزادی هزینه‌ها، افزایش منافع ملی و تأخیر در مرگ.

۴- مهیا شدن تخت برای فاساد در تهیه بلیت، از جمله خرید با رابطه، شت پرده و بدون شافیت. دزالیش و درنتیجه افزایش نارضایتی مردم

۵- آسیب اقتصادی به شرکت های مسافربری

بهترین راه برای کسب درآمد از آن این است که سخت تلاش کنید تا آن را برای شما مفید کنید. ایجاد انحصار، محدودسازی سرویس دهندگان آنلاین و مسدود کردن خدمات آنها به هیچ وجه به صنعت هملونقل ج. ما با تکیه بر نیرومند انسانی و شناخت دادهمحور از سلیقه هموطنان، در بستر رقابتی سالم، افق جذب اعتماد کاربران را نقشه راه خود میدانیم، آنچه بیشک بدون نیاز به مداخلات سلبی میسر بوده و باعث ادامه حرکت در مسیر رشد شرکت های ارائه خدمات فروش اینترنتی می شود. بلیت خواهد شد.

در این بین، حمایت وزارت و نهادهای سیاستگذار از کسب و کارهای اینترنتی ایران، کاهش بدون افزایش، رفع دهها مجوز و محدودیت غیرضروری و تغییر هدفی است که هر روز در حال تحمیل شدن به این صنعت است. بالاترین سرمایه این گروه جنگ قهرمانانه و امید همبستگی است. اینگونه تصور سلبی علاوه بر لطمه به اعتماد کاربران، امید نیروی انسانی فعال در این صنعت را کاهش داده و جامعه را تحمل سختی و خطرات جبران ناپذیر خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین از تصمیم گیری در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور درخواست شده است “از تجربه های شکست خورده پیشین درس گرفته شده و با ورود به این موضوع، از امروزی که با منطق دنیای دیجیتالی سازگار نیست، جلوگیری کند.”

امضاکنندگان این بیانیه در پایان اعلام کرده اند که “تا رفع مشکلات ایجاد شده و برای احقاق حقوق افراد، از فروش آنلاین اتوبوس بلیت (از مبدا تهران) در پلتفرم های خود تا” ثانوی “صرف نظر خواهند کرد.” آماده‌سازی همه‌جانبه خود را برای ماسورت فنی و کمک به سازمان‌های ذی‌صلاح اعلام می‌کنیم».

با این وجود، کانون نوذری کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل مسافری گفته است که این اقدام هیچ تاثیری در خدمات رسانی به مردم ندارد و از بین شش شرکت بزرگ فروش، سه شرکت و همچنین پایانه های فروش بلیت را ادامه می دهند. این کار است که در آن کسب و کارهای آنلاین سفر می کند با توقف فروش آنلاین در سه پلتفرمی که بیش از 70 درصد بازار را پوشش می دهد، نه تنها درگاه فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از بین میرود که دوباره مردم به پایانه ها روانه می شوند، بازار سیاه شکل می شود. می‌گیرد، انتقال‌ها قدرت پیدا می‌کنند و عقبگردی ۱۰ ساله داشت.

بحث بر سر کاهش کارمزد فروش بلیت اتوبوس های بین کسب و کار آنلاین و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل ادامه دارد که قرار نیست ما به ازای کارمزد فروش آنلاین، قیمت بلیت اتوبوس کمتر شود، چنانکه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است. چندی پیش حتی با وجود لغو محدودیت‌های خارجی، مشخص قرار نیست قیمت بلیت اتوبوس‌ها را کاهش دهد و این خودروها را در زمان رانندگی به خاطر کاهش تعداد ضرر و زیان و قیمت بلیت اتوبوس بابت هر کیلومتر، پایین‌تر از هزینه آن است. .

۲۲۳۲۲۷

دکمه بازگشت به بالا