فرماندهی انتظامی مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز؛ سردار محمدعلی نظری در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح به تبعیت از فرمانده خود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در میدان هستند.

وی همچنین گفت: نیروی انتظامی با اینکه این روزها مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته، اما از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند و این نشان دهنده آن است که دفاع همچنان باقی و راه شهادت باز است.

سردار نظری با بیان اینکه فردی که به اموال عمومی آسیب می‌زند و ساحت مقدس قرآن و اهل بیت (ع) را زیر سوال می‌برد و به پرچم جمهوری اسلامی توهین می‌کند، نشانه کینه به نظام و اسلام دارد، ابراز داشت: تا زمانی که اسلام ناب، مقابل استثمار و استکبار ایستاده، دشمن هست و جنگ، دفاع و مظلومیت نیز ادامه دارد.

استاندار کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی چه در درگیری‌های داخلی و بحث‌های قومیتی، دفاع مقدس، فتنه‌ها و حوادث و بلایای طبیعی همواره در خط مقدم بودند ادامه داد: یادآوری آن ایام پرخیر و برکت و البته سخت، ما را برای ادامه راه مصمم‌ می‌کند. دفاع بسیجیان و رزمندگان ما غریبانه و سخت بود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه رزمندگان در دفاع از میهن، با اخلاص و نگاه ادای دین و اطاعت از ولی امر زمان حضور یافتند که مثمرثمر شدند اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی همه دنیا با همت خود به جنگ ایران آمدند و در نهایت موفق نشده و به اهداف خود نرسیدند.

وی با بیان این مطلب که اخلاص، ایمان و تقوا؛ کمک می‌کرد که دست خداوند بالای سر بسیجیان باشد و بر همه سختی‌ها فائق آیند خاطر نشان کرد: دفاع همچنان باقی است و ادامه دارد. نگاه تکلیف‌مدارانه ملت ایران، اتفاقی را رقم زد که در دنیا سربلند شدیم.

48

خروج از نسخه موبایل