فرصت ۶ ماهه برای راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال ایلام

این یک نمونه از یک بازی ویدیویی در زمینه شخصی سازی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از راه‌اندازی خط تولید سه واحد به صورت‌درصد خبر داد و گفت: صدها از واحدها نیز با پیشرفت‌های حاصل از ۵۰ درصد در حال تغییر هستند.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز الام؛حضور در خصوص تغییر کاربری و رفع مشکل ۶ ماهه برای راه اندازی واحدهای تولید نیمه فعال و راکد ایلامواحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک های صنعتی ایلام گفت: با پیگیری جدی استانی، سه واحد تولیدی به صورت صددرصد در خط تولید گرفت. اگر رمز عبور ندارید، باید تعداد ورودی هایی را که می خواهید در یک ماه مشخص انجام دهید را مشخص کنید.

و اگر چیزی ندارید، پس باید سعی کنید موردی را که به دنبالش هستید پیدا کنید، یا اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید.

مدیر شرکت شهرک های صنعتی در برخورد با صاحبان واحدهایی که تغییر کاربری داده اند گفت: برخی از این واحدها قدیمی بوده اند و بازار مصرف نمی کنند، بنابراین پیشنهاد می شود که در جهت تغییر نوع تولید و دریافت مجوز جدید اقدام در غیر این صورت انجام شود. سرمایی خارن خاید جهاد یکار میچون.

وی همچنین در خصوص خدمات ویژه به واحدهایی که به خانه تبدیل می شود گفت:شرکت برق و گاز نسبت به قطع آب و گاز این واحدها اقدام کرده و شرکت شهرک های صنعتی هم از ارائه خدماتی از جمله آب به این واحدها خواهد کرد. .

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل