عمومی

فرصت‌سوزی بزرگ در اسقاط خودرو

وی افزود: اگر سه سال پیش بحث واردات خودرو حل می شد و مشکلی در رابطه با سایر مسائل در کشور مطرح نمی شد و مصلحت واردات خودرو در نظر گرفته می شد، شاید این بند کنار گذاشته می شد و می شد. در زمان خودش رسیدگی شده و حداقل طی سه سال گذشته 750 تا 1 میلیون خودرو فرسوده از خیابان ها و معابر خارج شده است و وضعیت آلودگی هوا در شهرهای بزرگ یکسان نیست.

به روگر بیگ نیوز، کھیں اعتماد به نفس نوشته: «سن مجازی برای خودرو در ایران کودود 20 سال است و بلاهر از آن فرسوده می‌شود می‌شود. فرسوده به رایڪ به رایں بالاینی و به رادیل آلاینده‌بودن، برای شهرها مزدر شهد و بید پس از این که از کرک می‌شوند. به همین منزور از کان سال کیبل که از فرسودہ کیلید کورد کہ یک از همہترین دیکیناتی بود ک مـتوانست شهرها را از هوای علی کید; هر کاند این‌نامه آن را در سال 88 به ریست به ریست در آیینه‌ای انجام داد که با آن روبرو شد و مسودولان از آن آن را ماندند.

تودیدکترین خودرو بری کے اسقاط سنگہنہیں میکندہ

محمود مشهدشریف، رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای جنسیتی در کیشور با بیان اینکه خودروهای فرسوده محل تجارت و واردات افراد طبقه متوسط ​​و فقیر جامعه است که با خودروهای گران قیمت و با خودروهای گران قیمت امرار معاش می کنند. مردم واقعاً تمایلی به اسقاط خودروهای خود ندارند «اعتیدام» گفت: موضوع واردات خودرو یکی از مشکلات و چالش های جدی بود که خوشبختانه پس از سه سال جلسه شورا و شورای نگهبان برگزار شد. و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت تصویب شد و در قسمت مربوط به اسقاط خودرو و گواهینامه گفته شد (در ماده 10 این قانون) هر چهار خودروی جدید باید ساخته شود و یک خودروی فرسوده شماره گذاری شود. باید کنار گذاشته شود ما طرفدار این موضوع هستیم.

سه سال از تعلیمات طلایی کیشور از بین ریفت

رئیس انجمن مراکز جنسیتی سقط جنین و ریکاوری خودرو در کیشور افزود: این در صورتی است که اگر سه سال پیش بحث واردات خودرو حل شده بود و هنوز مشکلی مربوط به سایر موضوعات به کیشور نرسیده بود و مصلحت واردات خودرو بررسی می شد، شاید این بند هم برداشته شد و در زمان خودش رسیدگی شد و حداقل طی سه سال گذشته 750 تا 1 میلیون خودرو فرسوده از خیابان ها و جاده ها خارج شد. و وضعیت آلودگی هوا در شهرهای بزرگ یکسان نبود.

و ادامه داد: متاسفانه سه سال از فرصت طلایی کشورمان می گذرد اما با این وجود خوشحالیم که قانون 25 درصد تصویب شده و با تولید هر چهار خودرو یک خودرو فرسوده می شود. قراضه

با تعدیل یک ملیون خودرو 2500 هزار خدور اسقاط می‌شود

یکی از فعالان حوزه خودرو خاطرنشان کرد: چالش جدی که امروز در زمینه ساماندهی صنعت خودرو وجود دارد این است که اگر تولید خودرو در کشور به یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار دستگاه در سال برسد، باید حدود 250 تا 300 هزار خودروی فرسوده تولید شود. خراشیده شود که با واسکان در صوربائی‌ها ادیم

مشهدشریف تصریح کرد: تولیدکنندگان موتورسیکلت که تاکنون از اسقاط 100 درصدی سود می بردند و در گذشته برای شماره گذاری هر موتورسیکلت جدید باید یک موتورسیکلت را اسقاط می کردند، با قانون جدید مجمع به قانون 25 درصد متصل شده اند و به این ترتیب. محدودیت 300000 موتورسیکلت که تاکنون باید اسقاط شود به 75000 کاهش می یابد. ضمن اینکه بین 10 تا 11 هزار دستگاه موتورسیکلت خواهیم داشت که باید اسقاط شود.

حوزه فعال خودرو در مورد کامیون ها و کامیون های دیزلی و سایر تراکتورها نیز گفت: برای این گونه خودروهای سنگین نیز باید گواهی اسقاط تهیه شود و مبحث مربوط به واردات کامیون های سه ساله نیز گرفته شده است. به حساب می آید که نیاز به اسقاط کامیون ها برای مجوز واردات آنها دارد.

توانایی درخواست 1 میلیون وسیله نقلیه وجود دارد

و ادامه داد: مراکز اسقاط خودرو بر اساس مجوز خود قادر به اسقاط یک میلیون دستگاه هستند اما موانعی نیز بر سر راه آنها وجود دارد که باید هزینه پرداخت شود. صاحبان خودروهای فرسوده باید این نیاز را در نظر داشته باشند که صاحبان خودروهای فرسوده خودروهای نو را از صاحبان خود دریافت کنند و در واقع صاحبان خودروهای فرسوده به بهره مندی از حاشیه قیمت های بازار و کارخانه ترغیب خواهند شد.

مشاهدی‌شریف تصریح کرد: فرسوده فرسوده برزوک سوک هدید کیبت به نوکوهیله دردان. این در حالی است که این خودروها به وسیله اقشار ضعیف جامعه فرسوده می شوند و برای این منظور باید امکانات دولت در نظر گرفته شود.

رفع‌جویی در بنزین با اسقاط افتاحی فرسوده

و ادامه داد: محاسبات نشان می دهد که خودروهای فرسوده 4.13 درصد بیشتر از خودروهای نو بنزین مصرف می کنند و اگر قیمت بنزین مصرفی را به قیمت خلیج فارس محاسبه کنیم و آن را با قیمت بنزین سه هزار تومانی مقایسه کنیم. اختلاف حدود 18 هزار تومان است اگر این عدد را در 4.13 درصد ضرب کنیم رقمی در حدود 75 هزار تومان می شود و در صورت اسقاط این خودروها و تعویض خودروی جدید در مصرف بنزین صرفه جویی می شود.

مشاهدی‌شریف توضیح داد: در تول 365 روز این رقم حدود 25 میلیون تومان فرشوهویی در بنزین بود و در کاه کہ کہ ہلہ ہیلیون تومان را را اهمین 25 میلیون تومان گواهی صرفه جویی در مصرف انرژی به صاحب خودروی فورسوده میشید. brāi sahibs of försudah cars.

و تصریح کرد: در سال 1388 قیمت گواهینامه خودرو اسقاط یک میلیون تومان تعیین شد که در آن زمان محدود به یک هفته بود که قیمت خودرو را بین 25 تا 30 میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت. و برای اینکه دارندگان خودروهای فرسوده علاقه مند به تحویل گرفتن خودروهای خود باشند باید از قیمت گواهی اسقاط در این محدوده اطلاع پیدا کنند تا علاقه مند به تحویل گرفتن خودروی فرسوده خود باشند.

رئیس انجمن مراکز سقط جنین و بهبود خودرو در کیشور ادامه داد: مراکز سقط جنین در کیشور آمادگی دارند با خودروسازان قرارداد و تفاهم نامه مشترک برای تولید گواهی سقط و امضای تفاهم نامه برای تولید داشته باشند. این گواهی بر اساس قیمت گواهینامه به منظور نیاز کیشور به هر قمتی که هست، تامین شود.

و افزود: در هر دیلی از آن سرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ البته هوای پاک برای حقوق مردم مهیا نیست و خودروهای فرسوده باید اسقاط شوند تا شاهد هوای پاک و پاک باشیم و کمتر دچار تصادفات جاده ای شویم.

زام بر بازنگری در جدول عامه سازی

مشهدشریف گفت: چند سال پیش جدول همسان سازی توسط دولت ایالتی تصویب شد و در این جدول یک موتورسیکلت با یک گواهینامه، دو گواهینامه و وانت زیر یک گواهینامه و بیش از یک وانت وجود دارد. گواهینامه ها، یک کامیون سبک دارای پنج گواهینامه، یک کامیون متوسط ​​دارای 12 گواهینامه، یک کامیون سنگین دارای 14 گواهینامه و یک تریلر دارای 16 گواهینامه، و مینی بوس ها و اتوبوس ها به ترتیب دارای پنج گواهینامه و 14 گواهینامه هستند و به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده است. جدول را با توجه به واقعیت های بازار مجدداً برابر کنید، در صورت تغییر در جدول، قیمت خودروهای فرسوده نیز تغییر می کند و صاحبان خودروها علاقه مند به بردن آنها به مراکز تحویل هستند.

מחשע מקיקי דר מורד מערפון و אסקאט קמיוין עשר נגרפה אסט

مسئول مرکز اسقاط خودرو در کیشور گفت: همچنین بحث کامیون های سه ساله در کیشور در حال بررسی است که متاسفانه از ابتدا با دقت و کارشناسی طراحی نشده است و به نظر می رسد قانون … مجمع باید بازگردانده شود تا اجازه واردات هر کاموینی را بدهد که اسقاط شود، کند و دیک تناج آن هم به ازای هر یک تن تومین یک تعلیقة اسقاط به اساس کودل عقام‌سازی کرد. اما آنچه در گذشته برای تناژ و کاهش سه تنی و برگ سبز مورد بحث قرار گرفت، معادل کامیون های وارداتی بود که نیاز به نوسازی دارد تا این روند نیز تسهیل شود و برای مالکان کامیون های فرسوده که علاقه مند به خرید هستند مشکل ساز شود. کامیون های جدید یا افراد علاقه مند به کاموین های سه سال کرکوت را کرکی کندند، پیش می آید.

وی در پایان گفت: تنها با اسقاط و بازیابی خودروهای فرسوده می توان شاهد هوای پاک، رفع آلودگی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و کاهش آلودگی صوتی بود و اگر این موضوع فراموش شود شاهد روزهای بیشتری در مدارس زمستانی خواهیم بود. عدارات به دليب على المعلومة‌ها عرض المزيد مي‌شوند»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا