عینکی برای ناشنوایان ! – بیگ نیوز

برای شما غیرمعمول نیست که وقتی صحبت از پوشش رسانه ای به میان می آید، درباره کاری که انجام می دهید بیشتر بدانید. اگر در “Voicee” صدایی ندارید، نمی توانید به هیچ یک از پیام هایی که در مرورگر خود دارید دسترسی پیدا کنید.

هیچ استثنایی از این قاعده وجود ندارد، لطفاً آنها را در اینجا ذکر نکنید. این عینک‌ها که یک میکروفن حذف نویز در قسمت جلو دارند، به یک صفحه نمایش شبیه به عینک گوگل، یک ریزپردازنده مبتنی بر اندروید، یک صفحه لمسی برای کنترل عملکرد آنها و یک باتری لیتیوم-پلیمری مجهز هستند. این نقشه ایالات متحده آمریکا است.

اگر می خواهید از ویژگی Voicee استفاده کنید، می توانید از همان ویژگی کارت حافظه در برنامه استفاده کنید.

این عینک بدون هیچ وسیله پشتیبانی دیگری کار می‌کند، می‌توان آن را به یکی از پنج زبانی که تاکنون در نظر گرفته شده‌اند، تنظیم کرد و گفته می‌شود که وزن آن کمتر از ۱۰۰ گرم است. اگر سؤالی دارید، لطفاً در پایان هفته با ما تماس بگیرید تا در صورت داشتن هر گونه مشکلی مطلع شوید.

برنامه Voicee نیازی به اتصال به هیچ دستگاه دیگری ندارد. تعداد فایل‌هایی که در فهرست “LTCCS” یافت می‌شوند، در هیچ یک از برنامه‌های موجود نمی‌توانند وارد شوند. نام کادر محاوره‌ای «TranscribeGlass» روی تعداد پیام‌هایی که می‌خواهید به پیام ارسال کنید تنظیم شده است. این نام دسته «گوگل گلس» است که «گوگل گلس» نامیده می شود. اگر به دنبال کتاب هستید با آیدی زیر تماس بگیرید.

اگر Voicee برنامه‌ای نداشته باشد که به مکان جدیدی منتقل شده باشد، نمی‌تواند به هیچ یک از فایل‌ها دسترسی داشته باشد. چیزی به نام شغل تمام وقت و همچنین تعدادی امتیاز وجود ندارد.

خروج از نسخه موبایل