عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد فرماندار شهرستان بیضا شد

با صدور حکمی؛

دانشگاه

سیروس حدادنیا عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیضا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، محسن علیزاده نماینده مردم بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بیضا با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،  مجاهدت و تلاش مسئولین انقلابی و خدمتگزاران واقعی نظام را عاملی مهم جهت پیشرفت ایران اسلامی معرفی کرد.

علیزاده، به بیان ویژگی های یک مدیر اشاره کرد و اظهار کرد:  تعهد به خدمت به مردم ، دارا بودن تخصص ، سلامت در گفتار و رفتار و خدمتگزار واقعی برای مردم بودن از اهم شاخصه های یک مدیر توانمند است.

وی افزود: دین سالاری و مردم سالاری به عنوان دو رکن اصلی نظام است که باعث می شود ایران اسلامی همیشه سربلند و دشمن همیشه محکوم به شکست باشد و توطئه های آن خنثی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس افزود؛ امروز کم کاری و بی توجهی برخی مسئولین سبب نارضایتی مردم و ایجاد اغتشاشات و سو استفاده دشمن شده است  که کسانی که زمینه ساز نارضایتی مردم شده اند باید محاکمه و بازخواست شوند‌ و هیچ گونه عف و بخششی شامل حالشان نشود.

علیزاده ضمن آرزوی موفقیت برای سیروس حدادنیا فرماندار جدید شهرستان بیضا خواستار همدلی و همیاری تمامی مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان شد.

 سیروس حدادنیا دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم تربیتی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد های نورآباد و سپیدان از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل