شناسایی منابع نفتی در ورامین

بیگ نیوز/ تهران خطیب جمعه ورامین از شناسایی چاه های نفت در ورامین خبر داد و گفت: اگر خدا بخواهد بهره برداری از این ثروت الهی این شهرستان را به یکی از قطب های نفتی کشور تبدیل می کند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و سایر نمازگزاران به تقوا گفت: به ارواح شهیدان نواب صفوی، ذوالقدر، واحدی و طهماسبی درود می فرستیم. یاد و خاطره شهدا را همیشه باید به یاد آنانی باشیم که دلیرانه با طاغوت جنگیدند و مظلومانه شهدا شدند و نامشان در تاریخ ماندگار شد، قبور شهدا باید همیشه الهام بخش و قابل توجه باشد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به 26 دی ماه سالگرد فرار شاه گفت: خاندان پهلوی در دوران حکومت خود بر این کشور جنایات بسیاری را مرتکب شدند که هرگز در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد و امروز یکی از ظلمات است. اقدامات در فضای مجازی و رسانه ها برای پاکسازی سلسله.» آنها سعی می کنند با دروغ پراکنی به نسل جوانی که دوران رژیم پهلوی را ندیده اند، این عناصر را زیبا جلوه دهند. بهترین پاسخ به این لجن، اظهارات افراد وابسته است. با رژیم. شما قضاوت خواهید کرد که در آن زمان فساد، ظلم و جنایت بیداد می کرد، چگونه این کشور و مردم عزیزش به حیاط خلوت آمریکایی ها تبدیل شدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: در این دیدار مسائل مهمی مطرح شد، سال به خاطر غیرت دینی مردم حفظ شده است و امروز این غیرت دینی حفظ شده است. و با هر چیزی که پایه های دینی و اعتقادی جامعه را متزلزل می کند باید عقلانی و عقلانی مبارزه کرد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: موضوع دوم صیانت از مبانی و مبانی انقلاب اسلامی است که یک وظیفه است. نباید اجازه داد اصول و مبانی انقلاب خدشه دار شود.

محمودی گفت: سومین موضوعی که در دیدار رهبری با مردم قم مطرح شد این است که موفقیت های جمهوری اسلامی مخفی بماند، مشکلات اقتصادی نباید باعث بی توجهی به ارزش ها شود، انتقاد مانع نیست اما چرا بیان نمی شود. موفقیت‌ها. سوخت جامد برای اولین بار موفق بود. این فناوری فقط در چهار کشور جهان وجود دارد. عزیزان، برای خودتان امرار معاش کنید. دولت و مجلس در این باره تصمیم گیری کنند و بدون عجله و با عقلانیت و توجیه افکار عمومی در حوزه اقتصاد تصمیمات درستی بگیرند.

خطیب نماز جمعه ورامین در خصوص مسائل شهرستان گفت: انتظار مردم از تریبون نماز جمعه در جایی انعکاس دهنده مشکلات و معضلاتی است که انتظار می رود اما مسئولان نیز باید بدانند که وظیفه دارند به مسائل عمل کنند. نتایج اعمال خود را مطرح کردند و به مردم اعلام کردند.» تریبون آماده است تا نتایج اقدامات را به اطلاع مردم برساند. بارها گفته ام که مردم بحث می کنند که چرا برای عده ای گلخانه محسوب نمی شود. در این هوای سرد این مردم در خیابان هستند چون در این منطقه خوب نیست. اینکه مسئولان در مکانی گرم و نرم می خوابند، دیگران در کنار آب پارک ها هستند که پاسخگویی به این درخواست را بر عهده دارند و به آن پاسخ دهید از مدیران محترم این حوزه تقاضا دارم.

محمودی گفت: خانواده های شهدا بارها از بسته شدن قبور مطهر شهدا در حسین رضا گلایه داشتند. برخی از این تریبون ها را هم اعلام می کنم اما هنوز اقدامی نشده است. آیا نباید مزار شهدا در دسترس نباشد؟ این مناسب نیست، اما اگر اعتراضات نتیجه ندهد، چه کنیم؟
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ایمان به خدا، ورامین سرزمین پر برکت و برخوردار از نعمت های الهی است و مسئولان و مردم باید قدردان این نعمت های الهی باشند و از این فرصت ها برای خدمت بیشتر مردم استفاده کنند. مشخص شده است که اگر خدا بخواهد بهره برداری از این ثروت الهی این شهر را به یکی از قطب های نفتی سرزمین تبدیل خواهد کرد.

وی گفت: ما در آستانه رحلت حضرت ام البنین، این بانوی بزرگ اسلام، این مادر نمونه و ایثارگر این زن با ادب و درایت آن مادری هستیم که 4 پسر تربیت کرد و در راه خدا فداکاری کرد. و امام زمانش و این درس زندگی برای همه مادران قدردانی از این الگوی بزرگ برای زنان مایه افتخار است. به این بهانه به امام قرن و شهدا، مادرانی که همسران و شهدای خود را در راه اسلام و قرآن به دنیا آوردند، ادای احترام می کنیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل