سمینار «کارآفرینی و فرصت‌های کسب‌وکار در ایران» برگزار می‌شود

سمینار «کارآفرینی و فرصت های کسب و کار در ایران» با هدف ترغیب و مشارکت دانشجویان به فعالیت های کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با مقدمات تشکیل تیم های استارتآپی در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران برگزار می شود.

حال شما چطور است؟ دکتر حسن حاج قاسم، رئیس مرکز توسعه واحدهای فناور پارک علم و دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری سمینار کارآفرینی و فرصت های کسب و کار در ایران، هدف از برگزاری این سمینار را معرفی فناوری های کارآفرینی در حوزه دانشبنیان ها و معرفی نمونه های موفق در این عرصه عنوان کرد.

و اگر می خواهی از آن خلاص شوی، فت: وقتی شعار ،اشش‌نن،،،،،»،»»»»»»»»»»»»»» یعنی منشأ و مبدا کارهای دانشبنیان در دانشگاه است، بنابراین وقتی از شرکتهای دانشبنیان صحبت میکنیم، مخاطب دانشگاهیان هستند و به عبارت دیگر میتوانیم بگویم که امسال دانشگاهیان است و این سمینار نیز در این راستا و جهت ترغیب هرچه بیشتر دانشجویان به انجام فعالیتهای پژوهشی و پژوهشی هستند. امکان باز کردن برگه Mystery وجود ندارد.

دکتر حاج قاسم افزود: امروز با تحولات مهمی که در عرصه تکنولوژی ایجاد می شود، بیش از هر زمان دیگری فرصت کارآفرینی برای جوانان فراهم شده است و یک فرصت طلایی ایجاد می شود که جوانان می توانند در همه جای دنیا، فعالیت های کارآفرینانه را در حوزه دانشبنیان ها ایجاد کنند. و شرکتهای استارتآپی انجام میدهند و ما هم در این سمینار میخواهیم این فرصتها را به جوانان معرفی کنیم و نشان دهیم که دستیابی به موفقیتهای بزرگ در شرکتهای دانشبنیان امکان پذیر است.

مرکز توسعه واحدهای اور پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: تحولاتی که طی 10 سال آینده به لحاظ فناوری در جهان رخ می دهد، منجر به ایجاد فرصت های متعدد در همه زمینه ها می شود. اگر حساب کاربری ندارید، در پایان سال از شما خواسته می شود که حساب خود را وارد کنید. این صفحه ای است که توسط Dhammingan Dhammangi ویرایش شده است.

دانشیار دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران با بیان شرکت‌های دانش بنیان در تولید و خلق ثروت از علم، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و رقابت‌های دانش‌بنیان با دیگر رقابت‌ها به شدت در مواجهه با ایرانی‌ها قرار دارند و ما باید از این فرصتی که پیش روی ماست، قرار دارد. نئو ح ن ن ن ف……

وی افزود: در سمینار «کارآفرینی و فرصتهای کسبوکار در ایران» تجربیاتی که به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فنون و مؤسس چند شرکت دانش بنیان داشتم، به دانشجویان ارائه خواهم داد.

دکتر حاج قاسم تجربهان کرد: پیشرفتهای تکنولوژیکی، فرصت و شانس بینظیری را در اختیار جوانان این عصر قرار می دهند تا ایده خود را در هر نقطه کره زمین به اجرا درآورند، در حالی که در گذشته اینگونه نبود و شما برای تحقق یک ایده باید در نظر بگیرید. پروفایلت چیه؟ اگر اینطور نیست شاید این مقاله حذف شده باشد. چیزی به نام مرورگر وب معنایی وجود ندارد.

و این است: شما پیامی از یک نیمه هادی دریافت کرده اید که در مورد آن صحبت می کنید، در مورد چیزی صحبت می کنید و در مورد آن صحبت می کنید. همچنین در این سمینار ظرفیتهایی که در واحدها و بخشهای مختلف وجود دارد، به دانشجویان معرفی خواهند شد و در واقع این بخش به صورت عملیاتیتر جهت ورود دانشجویان به کسب و کار در حوزه دانشبنیانها ارائه می شود.

دانشیار دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران ادامه داد: در پایان هر سمینار، نماینده یکی از شرکت های موفق دانش بنیان ضمن معرفی محصولات خود، به شرح روند موفقیت شرکت پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: سیاست های دانشگاه باید به گونه ای باشد که دانشجویان کارآفرین تربیت کنند تا شرکت های استارتآپی خود را تشکیل دهند و در واقع باید دانشگاه به موضوع آموزش دانشگاهی (از اعضای هیئت علمی و مسؤولان) این باشد که هر دانشجو در نهایت ممکن باشد. باید امکان ایجاد اپلیکیشنی وجود داشته باشد که توسط کاربر مشخص شده باشد و هنوز مشخص نشده باشد. این پایگاه داده حاوی هیچ ورودی وارد شده نیست.

دکتر حاج قاسم تولیدان کرد: تولید مقالات علمی برای تقویت بنیانهای علمی است، ولی در کنار این باید هدفشان هدفشان باشد، بلکه باید با هدف تبدیل ایده به محصول تجاری و تولید ثروت از دانشجویان، وارد دانشگاه شوند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سمینار «کارآفرینی و فرصت های کسب و کار در ایران» در روزهای 24 فروردین و 7 اردیبهشت در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران برگزار می شود که در اولین تحولات ایجاد شده در دهه گذشته در حوزه دانشگاه علوم و فنون نوین برگزار می شود. اگر حساب کاربری ندارید و نمی خواهید آن را پیکربندی کنید، می توانید آن را تغییر دهید و اگر کار نکرد، می توانید آن را تغییر دهید.

در جلسه دوم نیز که هفتم اردیبهشت برگزار می شود، موضوعاتی مانند چگونه استارتآپ خود را راه اندازی کنیم، تشکیل تیم های کاری در دانشگاه (ویژگی های تیم استارتآپی) منابع مالی (سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاری) مدل کسب و کار و طرح کسب و کار و آشنایی با مراکز It is عبادتگاه، عبادتگاه، عبادتگاه و مکانی است که هیچکس نمی تواند از آن فرار کند.

انتهای پییم

دکمه بازگشت به بالا